بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 64 از 248 نخستنخست ... 1454626364656674114164 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 631 تا 640 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #631

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابوالفضل دربی یعنی چی ؟ بازیه ؟

  2. Top | #632

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
    برادر بزرگوار مون بهنام اریا مهر چطور شد بعد از سالها روزکاری ..خرکاری .شب کاری دیده منت بر ما گذاشت و یه توکه پایی اومد اینجا !!! صفا اوردی داش بهنام...امروز اخرین جمعه است ..گفته بودم شاید این جمعه بیایی شاید چهره از پرده گشایی!! امدی جانم به قربانت حالا چرا! کوفت !!!

    یجور بهنام میگه من عصبانیم ...انگار با چاقو به جا دستام داشتم تایپ میکردم!! من فقط لحظه ای عصبانی شدم که امیر تیم رو دفاعی کرد یعنی امیر هم یکم از جسارتش کاسته شد وگرنه بازی تموم بود! اتفاقا این تویی که رگ ترکیت گل کرده و برای من کارشناس داوری شدی!! من اصلا کاری به حرفها و بحث های فنی!! جماعت لنگ پرست ندارم!چون دلیبلش رو داش هادی گفت (تا صبح هم بحث کنی اونا خهودشونو میبینن همونطور که ما خودمونو میبینیم!!)
    فقط این حرف بهنام اریا مهر خیلی به دلم نشست
    کلامی گهربار از بهنام اریا مهر جمله ماه : این سری هم قصر در رفتین!!!
    تروخدا نگو ما هدیه دادیم ..شما هدیه دادین ؟یا ما که 4 ساله با امیر کردیمتون تو قوطی حلبی !!


    بهرحال داش بهنام میدونم که میدونم که میدونن منو و تو با هم تعارف نداریم و راسیتش ما نمیخوایم روح روان تورو اذیت کنیم ..بالاخره فردا باید مثله ما عمله ها از بوق سگ تا پاسی از گاو شب کار کنی!!
    بیخیال این فوتبالها هم تموم میشه ..بیاید منو و تو ما شما .انها و اونها دست در دست هم دهیم و فوتبالمون رو کنیم اباد...
    والا بخدا اینا سرته اش نیم کاسه است..بیاید چشمهایمان رو تو حموم بشوریم یه جور دیگه بنگریم...چرا امروز سایپای علی دایی 6 تا از ذوب اهن خورد ...به این بپردازیم!!
    بیاید از خوبی ها محبت ها بگیم...بیایمن از مشکلات انجمن خودمون بگیم ..چرا داوود رفت چرا علیرضا امد...ان مرد امد ان مرد با اسبش امد ...ان مرد من رفت مرد من با شترش رفت!!!
    بیاید هم اکنون با ما در گزینه تنکس فعال شوید و مدام به ما تنکس بدید با تنکس دادنهای شما عمر ما بیشتر میشود .تنکس یعنی زندگی
    تنکس یعنی ازادی ..تنکس یعنی عزت اسم بابابزرگم!!!
    تنکس یعنی استقلال
    تنکس یعنی احمدی نجاد !!!
    تنکس تنکس تنکس
    حاجی اخه خیلی تند رفتی منم یه هو عصبی شدم.اخه میدونی من در دنیای نت روی استون کلد و پرسپولیس خیلی تعصب دارم.

    حاجی از کار نگو که دلم خونه.پنجشنبه موقتی انداختنمون بیرون.فعلا اوضاع مالی کساده صورتمونو با تازیانه سرخ نگه میداریم تا حقوق شهریورو بگیریم بعد از خجالتت در میایم!

  3. Top | #633

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نه دربی یعنی یه چیز خوردنی که عده ای موجود پستاندار از نجاد انسان به جون هم میپرن و برای بدست اوردنش شکم همدیگه رو جر میدن!

    ممدرضا راه گم کردی طلای من !
    میگن اسمش ثریاست ..چشاشم رنگ دریاست!! اره اسمش ممدرضاست چشاشم رنگه طلاست

    داش ام ار تی ...درسته خر خون شدی ولی هوای مارفقای قدیمی رو داشته باش بیا که تشنه یه نگاهتم !
    برق نگاهت
    اون صورت ماهت
    میکشونه منو میکشونه منو تا بالا

    بیا و بیشتر تو محافل ما باش ...بیا و از گذشته ها دوباره بگیم ..بیا و غیبتهای پشت سر هم از هامون و بروبچ کنیم! بیا ببین ایران دبلیو سی دبیلیو سی از وقتی که رفتی چطور شده...روز نیست که سرورش نپوکه.شب نیست که ادماش نپرن...ادمهاش همه عوض شدن..یسری ادمها اومدن توش اینجا رو با چاله میدون اشتباه گرفتن! حتی دیگه جرات نمیکنیم به کسی بگیم بالای تخمات ابروست!!!
    اگه یه زمان کارمون گیر و گیر بود به بروبچ باحال قدیمی ..اما حاالات تا یه چیزی میپرونیم طرف بمون خصوصی میده میگه تو کی هستی چند سالته اغات کیه ننت کیه... که به من اینطور گفتی ...
    اره داش ممدرضا رفاقتها هم رفاقتهای قدیم!

    بروبچ میتونن ادامه تشکرات شون رو تو همین ارسال هم تکرار کنن !!!!

  4. Top | #634

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
    نه دربی یعنی یه چیز خوردنی که عده ای موجود پستاندار از نجاد انسان به جون هم میپرن و برای بدست اوردنش شکم همدیگه رو جر میدن!

    ممدرضا راه گم کردی طلای من !
    میگن اسمش ثریاست ..چشاشم رنگ دریاست!! اره اسمش ممدرضاست چشاشم رنگه طلاست

    داش ام ار تی ...درسته خر خون شدی ولی هوای مارفقای قدیمی رو داشته باش بیا که تشنه یه نگاهتم !
    برق نگاهت
    اون صورت ماهت
    میکشونه منو میکشونه منو تا بالا

    بیا و بیشتر تو محافل ما باش ...بیا و از گذشته ها دوباره بگیم ..بیا و غیبتهای پشت سر هم از هامون و بروبچ کنیم! بیا ببین ایران دبلیو سی دبیلیو سی از وقتی که رفتی چطور شده...روز نیست که سرورش نپوکه.شب نیست که ادماش نپرن...ادمهاش همه عوض شدن..یسری ادمها اومدن توش اینجا رو با چاله میدون اشتباه گرفتن! حتی دیگه جرات نمیکنیم به کسی بگیم بالای تخمات ابروست!!!
    اگه یه زمان کارمون گیر و گیر بود به بروبچ باحال قدیمی ..اما حاالات تا یه چیزی میپرونیم طرف بمون خصوصی میده میگه تو کی هستی چند سالته اغات کیه ننت کیه... که به من اینطور گفتی ...
    اره داش ممدرضا رفاقتها هم رفاقتهای قدیم!

    بروبچ میتونن ادامه تشکرات شون رو تو همین ارسال هم تکرار کنن !!!!
    خوشم میاد ابولفضل اینکاره است خودش رو رو نمی کنه من که شناختمت داداش همینه که جوابت رو می دم وگرنه کس دیگه بود عمراً راستی یه خاطره زدم برو بخون بعد از او یکی این یکی هم ردیفه از دستت نره فکر نم صفحه قبل باشه تا بعد ی

  5. Top | #635

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    27
    نوشته ها
    596
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من نوکرتم ابوالفضل جون ..
    استقلالی هستی دیگه ؟؟ بیا به افتخارت ..

    ---
    من به خاطر تو تغییر هویتم میدم جیییگر .. !!

  6. Top | #636

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    چه رویی دارن این استقلالی ها واقعا !!!

    تا حالا توجه کردین 1 دونه از بازیکنهای استقلال توی لیگهای خوب اروپایی بازی نکردن ؟

    حالا اینور : باقری - کریمی - دایی و ....

    تا حالا توجه کردین بی اخلاقترین بازیکن ها همیشه مال استقلال بوده ؟

    فکری - مومن زادی - بختیاری زاده - برومند و ..... که توی هر بازی توی هر موقعیتی کرم خودشون رو میریزن

    همین بازی مومن زاده رو دیدین تو هر موقعیتی هر جوری که میتونست بازیکن حریف رو میزد !

    در عوض اینطرف بازیکنهای پرسپولیس با اینکه تمشاشگرا هم از تمارض بازیکنهای استقلال کفری شده بودن توی اون شرایط حمله توپ رو بیرون میزدن

    بیچاره اسم اکبر میثاقیان بد در رفته !

    در مورد بار فنی بازی حرف نمیزنم . اگه یک خر رو میزاشتن دربی رو ببینه بعد بازی زبون در میاورد میگفت پرسپولیسیای بیچاره شانس دارن یا امیرو دارو دستش

    تیمی که ماشالله پول داره سال قبل هم قهرمان شده هر سال هم داره از قبل بهتر میشه و نتیجه میگیره چرا خرج نکنه ؟

    چرا بازیکن نگیره ؟ چرا خرج مربی نکنه ؟ نکنه مال استقلال رو خورده ؟

    استقلال با خودش مشکل داره هر سال پولایی رو که بهشون میده دود میکنه میره

    نکنه انتظار داری کادر فنی پرسپولیس واسه استقلال بازیکن بخره هدیه کنه بهش ؟

    اصلا این حرف اونقدر جاهلانه هست که بیخیال !


    ماشالله امسال خوب بازیکن گرفته پرسپولیس که هم قهرمانیه ایرانش حتمیه هم اسیا

    تا چند وقت دیگه هم خلیلی برمیگرده به تیم بقیه ی بازیکنای جدید هم با هم هماهنگ تر میشن تا چشم هرچی استقلالی در بیاد و تو کف یک مربی ادم و 4 تا بازیکن درست و حسابی و اروپا رفته مثل کریمی در بیاد .

    خدا کنه امسال استقلال ابروی فوتبال ایران رو نبره

  7. Top | #637

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]بابا بیخیال !!!
    شما مثلا دوستین بعد به خاطر 2 تا تیم میپرین به هم ؟

    مثلا شما پاشین برین به همین کریم باقری بگین واسه تیم شما زدم یک کله شکوندم یا تو فروم کل کل کردم .. برمیگرده میگه خوب چیکار کنم ؟

    من خودم استقلالی هستم ولی اصلا کل کل نمیکنم ... خوب با کل کل نه طرفدار هایه این تیم بیشتر میشه نه بازی رو مثلا پرسپولیس میبره ...

    مثلا این ساسان !!! برگشته تو STATUS ش زده همه استقلالی ها ک س کشند ... اخه من چی بگم به تو ؟
    [/align]

  8. Top | #638

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1506
    نوشته ها
    27
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    برای سلامتی ام ار تی (محمد رضا توکلی کاشانی) صلوات بلند

    حاجی راه گم کردی؟

    داش ابوال سعی کن رو راست باشی...
    هر کی نشناست من خودم بزرگت کردم
    استغفرالله... لعنت بر یزید و شیطان
    داش چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
    شما که دارین میبینین ما تیم اخلاقیم حالا برید با نطق توهمی ابوالفضل منافقی زاده حال کنید
    عزت زیاد

  9. Top | #639

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نه داش ممد استقلال با خودش مشکل نداره.مشکل استقلال اینه که اخر فصل میشینن ببینن پرسپولیس با کی مذاکره کرده دو ساعت بعد باهاش قرارداد میبندن.کلا این قضیه هر سال تکرار میشه و اینا درس عبرت نمیگیرن بعد میگین ستاره نداریم.بابا ستاره که از اسمون نمیوفته تو تیمتون خودتون باید با مهره های دربه داغون ستاره بسازید.
    در کل پرسپولیس افتخار ایرانه.اصلا پرسپولیس فوتبال ایران رو به جهان معرفی کرد با فرستادن بازیکنایی مثل کریمی مهدوی کیا و دایی و ... باعث شد تا اسم ایران تو قاره سبز بپیچه!البته نباید در این میان از افتخارات پاشازاده در لورکوزن و داریوش بزدانی در راپیدوین هم چشم پوشی کرد!!!

    اصلا سال 98 که بهترین تیم ملی رو داشتیم نصف تیم ماله پرسپولیس بود.اگه پرسپولیس رو اوج باشه تیم ملی هم سرپائه!

  10. Top | #640

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یه مثلی هست اینجور موقع ها من در قباله اینجور افراد به کار میبرم ولی چون داش مملی از هم رزمان قدیم ماست و اتفاقا یادگار انجمنه بی بی سیه و همچنین یه زمانی جزو رفیقهای فاب ما بوده و هست و خواهد بود ما بیخیال اون مثل میشیم...
    داش ممد علی میدونم همه حرفات به منه دیگه چرا جمع میبندی به بنده خداهایه دیگه ! بابا مگه پرسپولیس از تو گور عمش پول اورده که میگی داریم...مگه تو داری بزمجه....بابا همه اینا رو علی ابادی و دار و دستش دادن ساده دل... ..

    بابا ناسلامتی ما یه عمره تو سیاستیم میدونیم چی به چیه! شماها خامید یجاییتون ناقصه ولی داش ابوالتون با وجود کل الیوم ناقصیش بازم بیشتر سرش تو کاره ! اره داداش ...

    ما یه ساعت با بچه ها رو دل کردیم که این بحث رو خاتمه بدیم..اصولا تاپیک اسرار نباید سر یه موضع از اون طیف اصلیش فاصله بگیره...چون میبینم بچه ها وقتی میخوان حرفشونو به کرسی بشونن وقتی زیای بهش میپردازن متاسفانه بهم بی حرمتی هم میکنن..نه اینکه از قصد باشه ها نه بخاطر دفاع از حقوق بشرشونه/....نمونش کیومرث تو صفحه قبل به مرد مردان ایران زمین داش هادی !! البته داش کیومرث در جهت دفاع از تیم محبوبش بود وگرنه قرضی نداشته...من میخوام اینجور بحثها زیاد بالانگیره میگم تمومش کنیم...

    رفاقت و صمیمیت خیلی مهمتر از این چیز های پوچه ...

    حالا همه به افتخار داش ممد یه تنکس زیر ارسال من بدن ![hr]اگه همون چیزی که ام جی 2 اچ در قبال ساسان گفت راست باشه ...میتونم فقط بگم ساسان واقعان متاسفم که فکر میکردم تو چقدر روحت بلنده و اینقدر دوست داشتم که بهت میگفتم پسرم... ولی نشون دادی در عمل تو مغزت به جز شن هیچی نیست!! داش ممد ام جی اینجا بیان نکن ..بزار اقلان شخصیت حقیقی بروبچ پنهان بمونه تا رفاقتهاشون با ما ادامه داشته باشه...!!! رفاقتی که امشب برای من مرد !

    حیف که داش ممد تی جی خودم که یه زمان تو مکتبش درس کاتبی میخوندم اومده وگرنه با ناراحتی میرفتم!
    داش ممد همون پیامی که عصر بهت زدم اصل قضیه است منتها اینجا میخوایم مخ رو ساییده کنیم تو خودتو قاطی این دعوا نکن....[hr]ام ار توکلی درست صوحبت کن !! این تو استقلال پرسپولیس یعنی چه یعنی این تو هواداران استقلال پرسپولیس دیگه..دستت درد نکنه حالا دیگه اینت تو این من...اخه نامرد این رسمه رفاقته که اینت بره تو این من...حالا اقلان بزار تو این ممد تی جی اخه خوش اینه !!!!!

صفحه 64 از 248 نخستنخست ... 1454626364656674114164 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد