بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 65 از 248 نخستنخست ... 1555636465666775115165 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 641 تا 650 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #641

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش ابوالفضل من مخلص داش هادي هم هستم روي صحبتم با يه طرفدار استقلال بود نه شخصيت آقا هادي
    همينطور كه بچه ها موقع كل كل منظورشون طرف مقبل نيست منظورشو ن تيم مقابل هست و الا من مخلصم همه بچه هاي استقلالي انجمن هم هستم. من كي باشم كه بيخوام به كسي بي حرمتي كنم . من يه قانون نانوشته واسه خودم دارم كه ميگه:تا بي حرمتي نديدي بي حرمتي نكن.ا ز داش هادي بي حرمتي نديدم كه خدايي نا كرده بخوايم بي حرمتي كنيم راستش اسمم بد در رفته والا گردنم از مو هم نازك تره.[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
    اگه همون چیزی که ام جی 2 اچ در قبال ساسان گفت راست باشه ...میتونم فقط بگم ساسان واقعان متاسفم که فکر میکردم تو چقدر روحت بلنده و اینقدر دوست داشتم که بهت میگفتم پسرم... ولی نشون دادی در عمل تو مغزت به جز شن هیچی نیست!! داش ممد ام جی اینجا بیان نکن ..بزار اقلان شخصیت حقیقی بروبچ پنهان بمونه تا رفاقتهاشون با ما ادامه داشته باشه...!!! رفاقتی که امشب برای من مرد !

    حیف که داش ممد تی جی خودم که یه زمان تو مکتبش درس کاتبی میخوندم اومده وگرنه با ناراحتی میرفتم!
    داش ممد همون پیامی که عصر بهت زدم اصل قضیه است منتها اینجا میخوایم مخ رو ساییده کنیم تو خودتو قاطی این دعوا نکن....
    داش ابول يه چشم!
    در مورد ساسان اشتباه ميكني تو پ.خ بهت دليلش رو ميگم.

    يا علي...

  2. Top | #642

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اینقدر دوسش دارم این ساسانو که اصلا فراموش کردم چی گفته..عزیزم تو هیچی نگفتی ! یکم شور جوونیت گل کرده همین...

    ام ار توکلی منظورت این نبود پس منظورت اون بود ؟ کدوم اون همون اونی که روی بالش تارهای سرخ وماورالبنفشه با بالهای قشنگش میره و برمیگرده میره و برمیگرده (بر فکره بد لعنت )
    شاپرک خسته میشه بالهاشو زود میبنده روی گلها میشینه شعر میخوننن میخنتده

  3. Top | #643

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش ابولفضل من نمیدونم برای چی ناراحتی در هر صورت ما رو ببخش . چون نمیخوام تو از دستم ناراحت باشی . من غلط کردم ... بخشیدی ؟

    با تشکر ...

  4. Top | #644

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش جیسون درست صحبت کن یعنی چیب تو پشت منی ...نکنه تو هم مثل داش ام ار تی هوش این کردی!!!! اگه این میخوای رودرباسی نکن داش ممدرضا تا صبح هست ! تو فقط جون بخواه....

    ساسانم قرار نشد به خودت چیزی بگی ...قربونت برم...من یه لحظه ای ...وگرنه به اندازه گنجشکهایم دوستت دارم...

    ============

    اقایون عزیز .خانومهای خانه دار توجه کنید ما امشب اینجا رو کردیم چت روم...حیا کنید .خجالت بکشید این جه وعضشه ....هر چی از دهن مبارکتون در میاد میگید ..من که دیگه پا فراتر شدم...یه حرفهایی داریم میزنیم که به گروه خونیمون نمیخوره..البته حساب داش ممدعلی جداست اون گودزیلاست!!!
    ..بابا صبح سینا میاد ..ک و.. تک تکمونو پاره میکنه مگه اونو نمیسشناسیت حساسه به اسپم ...

    من مثلان مدیر بخش گفتگوی ازادم به جایی که برای شما توضیح بدم یکی باید خودمو ارشاد کنه داش عرفان بدو بیا این کن!

  5. Top | #645

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Qmars
    داش ابوالفضل من مخلص داش هادي هم هستم روي صحبتم با يه طرفدار استقلال بود نه شخصيت آقا هادي
    همينطور كه بچه ها موقع كل كل منظورشون طرف مقبل نيست منظورشو ن تيم مقابل هست و الا من مخلصم همه بچه هاي استقلالي انجمن هم هستم. من كي باشم كه بيخوام به كسي بي حرمتي كنم . من يه قانون نانوشته واسه خودم دارم كه ميگه:تا بي حرمتي نديدي بي حرمتي نكن.ا ز داش هادي بي حرمتي نديدم كه خدايي نا كرده بخوايم بي حرمتي كنيم راستش اسمم بد در رفته والا گردنم از مو هم نازك تره.
    ما مخلصیم کیورث خان . شما سروری همینه دیگه ولی شام رو جدی گفتم پایه بودی پ.خ بده
    ---------------------
    داش ابولفضل رسید اس ام اس بهت ولی یه آی دی بساز ثوات داره می گم هر کی آی دی داره توی کاخ سفید جمعه ها سر نماز دعاش می کنن پس یه دونه بساز واسه مواقع ضورری به دردت می خوره کار دیگه شاید شما خوردی زمین ما مردیم خواستی چیزی به کسی بگی یا وصیت من رو بخونی به دردت می خوره

  6. Top | #646

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    داش لگندراپ ! اس ام اسم بدستت نمیرسه یحتمل !! داش کیومرث تا یادم نرفته شمارتو برام میل خصوصی کن! نیاز دارم...

    خندم گرفت گفتی بچه تهرانم ..اگه من تهرانی باشم تهران بره کجا !!!اون مطلبتم بعدان یبار دیگه کوپی پیستش کن چون من نتونستم بخونمش مگه این ارازل میزارن !! امشب همه فیلشون یاده اسرارالتوحید کرده .همشون این میخوان بابا دوای دردتون پیش ام ار توکلیه نه من مسکین!

    برو ای گدای این در خانه ممد ام ار تی بزن !!!

    بازم میگم از وجود با کرامت تمامیتون لذت میبرم .امشب واقعان شب بیادماندنی بود واسم ..خیلی حال بردیم از این اون و بهنام و کیومرث و هادی و هدی و ساسان و محمد و و و نمیدونم جرا خوش گذشت.... البته ماندن ما بخاطر حضور دو چهره مطرح ایران ...خانوم زیبا بروفه یعنی همون ممدرضا ...و اقای محمد تی جی فلاکت !! رپر مشهور زاهدان!! از اون خلافاس که خلاف کوچیکش قتله عرق خوریش با سطله!!! و خیلی دیگر از دو.ستان که میبینن ولی نظر نمیدن

    دم همگیتون گرم ...
    ما حقیقتان دوست داریم تا صبح به همین وضع پیش بریم ولی از چکش عدالت اقای سینا میترسیم...

    شما فعلا برای اینکه سرتون گرم باشه یه تنکس به من بدید ! بعدان در مورد سینا و خصوصیاتش صحبت میکنیم..

    درس معاد این هفته : خصوصیات سینا زرتشتی!!!

  7. Top | #647

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بچه اهواز اس ام است رسید دوبار هم رسید سالاری بابا . لگنارپ نه و لجندآرپ ولی تو همون هادی بگو سالاری
    راستی خاطره دوم هم توی صفحه 64 هست یعنی اینجا
    http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=2690&page=64
    برو بخون بعد بگو توی محل هامون اینا تمدن هست . راستی عکس از خودت داری یه آپ بکن بده ما ببینیمت مثل سینا ما رو نپیچونی یکی دو ساله ما رو پیچونده عکس نداده ولی همین روزا ازش یکی می گیرم تو بده یادت نره

  8. Top | #648

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوب دوستان ، از اون جايي كه من بازي رو نديدم ترجيح ميدم در كل كل شركت نكنم!!!!
    -------------------------------
    اما يك نكته ي ديگه ، انجمن كشتي كج WWE4u كه در واقع به نظر من زياد انجمن جالبي نبود مورد هك توسط برادران عرب و ظاهرا وهابي قرار گرفته!!!!البته من از هك شدن آنجا زياد ناراحت نشدم اما نكته آن است كه اين انجمن توسط گروهي از سني ها و مخصوصا وهابي ها هك شده است!!!!
    البته من كلا حدودا هر چند ماه يك بار اين انجمن را چك ميكنم و زياد هم اطلاع ندارم كه اين انجمن هم قبلا به سرنوشت WWEiran دچار شده بود يا هنوز به فعاليتش ادامه ميداد!!!!!! اما از دوستاني كه توانايي هك كردن را دارند چه موافق آن انجمن چه مخالف آن محل را از دست آن گروه اعراب هكر نجات دهند!!!!![hr]
    راستي آقاي سينا خان بردن نام آن انجمن به نظر من تبليغ براي انجا نيست ،چون خودمم خيلي كم آنجا ميرم ،فقط گفتم كه چون تقريبا مسئله داره ملي ميشه بگم!!!!!
    اينو گفتم كه پستم ويرايش نشه!!!!

  9. Top | #649

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    یکی لطف کنه, اون قسمت دعای کمیلی که نوشتن رو ترجمه کنه... من فقط یه خبرگزاری فارس و تهدید و مرجع تقلید مکارم شیرازی ازش فهمیدم!
    (مربوط به هک شدن فروم اون ور بلوار.)

    ممنون.
    موفق باشین.

  10. Top | #650

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط scooter
    خوب دوستان ، از اون جايي كه من بازي رو نديدم ترجيح ميدم در كل كل شركت نكنم!!!!
    -------------------------------
    اما يك نكته ي ديگه ، انجمن كشتي كج WWE4u كه در واقع به نظر من زياد انجمن جالبي نبود مورد هك توسط برادران عرب و ظاهرا وهابي قرار گرفته!!!!البته من از هك شدن آنجا زياد ناراحت نشدم اما نكته آن است كه اين انجمن توسط گروهي از سني ها و مخصوصا وهابي ها هك شده است!!!!
    البته من كلا حدودا هر چند ماه يك بار اين انجمن را چك ميكنم و زياد هم اطلاع ندارم كه اين انجمن هم قبلا به سرنوشت WWEiran دچار شده بود يا هنوز به فعاليتش ادامه ميداد!!!!!! اما از دوستاني كه توانايي هك كردن را دارند چه موافق آن انجمن چه مخالف آن محل را از دست آن گروه اعراب هكر نجات دهند!!!!![hr]
    راستي آقاي سينا خان بردن نام آن انجمن به نظر من تبليغ براي انجا نيست ،چون خودمم خيلي كم آنجا ميرم ،فقط گفتم كه چون تقريبا مسئله داره ملي ميشه بگم!!!!!
    اينو گفتم كه پستم ويرايش نشه!!!!

    [align=center]انجمن رو علیرضا بست .. هک نشد [/align]

صفحه 65 از 248 نخستنخست ... 1555636465666775115165 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد