
نوشته اصلی توسط
ABOLFAZL
اگه همون چیزی که ام جی 2 اچ در قبال ساسان گفت راست باشه ...میتونم فقط بگم ساسان واقعان متاسفم که فکر میکردم تو چقدر روحت بلنده و اینقدر دوست داشتم که بهت میگفتم پسرم... ولی نشون دادی در عمل تو مغزت به جز شن هیچی نیست!! داش ممد ام جی اینجا بیان نکن ..بزار اقلان شخصیت حقیقی بروبچ پنهان بمونه تا رفاقتهاشون با ما ادامه داشته باشه...!!! رفاقتی که امشب برای من مرد !
حیف که داش ممد تی جی خودم که یه زمان تو مکتبش درس کاتبی میخوندم اومده وگرنه با ناراحتی میرفتم!
داش ممد همون پیامی که عصر بهت زدم اصل قضیه است منتها اینجا میخوایم مخ رو ساییده کنیم تو خودتو قاطی این دعوا نکن....
علاقه مندی ها (Bookmarks)