
نوشته اصلی توسط
Eddie
من میخوام هیچی نگم نمیشه .
تو منو میشناختی علیرضا تو تا حالا چند بار با من پریدی تو اونموقع که تو یه مدرسه بودیم روزی چندبار با من می پریدی.
تو اصلا میدونی گشتاپو چه سیستمی داشته تو اصلا میدونی کلیسای نازی کجاست ؟ تو اصلا میدونی فلسفه ی عقاب نازی چیه بهتره راجع به آدمی که نمیشناسیش حرف نزنی.
منم تو این بحث دیگه شرکت نمی کنم.ابولفضل جان و سینا جان و ابوذر جان و مهنازخانم و... خواستید با من دراین مورد بحث کنید پیغام خصوصی بدید.
اون موقع تو کلاسه کی بودکه میرید به معلمای حذب الاهی توشاهدی..کی بود بحث راه میندخت..کی بود که هی کتاب و منبع میورد و حال معلما رو میگرفت
ولی با شناختی که من از تو دارم تو فقط تظاهر داشتی جرات هیچگونه اظهار نظر نداشتی حالا تو رفتی واسه تو حزب نازی؟؟؟؟؟؟؟؟
یبار خواستم بحث نموم کنم نزاشتی
علاقه مندی ها (Bookmarks)