
نوشته اصلی توسط
Dave Batista
ابولفضل بیا وسط قرش بده... رایپ برو تو پایه ها بندری... کیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیل یلیلیلیلی...
خیلی خوشحالم براک رئیس جمهور شد... کلا خیلی دوست داشتم یه سیاه پوست قدرت بگیره... در ضمن دموکرات هم هست... جمهوری خواه ها که همش ضد ایران بودن, ببینیم دموکرات ها چی کار می کنند.
-------------------------------
امروز داشتم فکر می کردم که چی شد المان با خاک یکسان بعد از دو جنگ جهانی, یکی از ابرقدرت های جهان امروزه...
اگر کسی خواست در این زمینه بحث کنیم, تزش رو در کنه تا بیایم بحث کنیم... از بحث های ابی و قرمز و چاوش و کاوش بهتره... حداقل یه چیزی یاد می گیریم(ابولفضل خودت بزنی زن زنگش رو بچه های بیشتر دنبال خواهند کرد)
ممنون.
موفق باشین.
علاقه مندی ها (Bookmarks)