بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 84 از 248 نخستنخست ... 3474828384858694134184 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 831 تا 840 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #831

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا فقط احمدی نژاد بیچاره رو هم مسخره نمیکنن ها
    جرج بوش رو نگاه کنید به چه روزی افتاده بیچاره:




    ----
    جدیدترین وسیله نقلیه کشف شده در بوستان های برزیل

    -----
    اینم تابلوی جدید راهنمایی رانندگی برای کسانی که در وصل سرما زنجیر چرخ نمیبندن

    -
    ببخشید اگر تکراری بود

  2. Top | #832

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا این مردم بی شعور تر از کله گنده ها آخه کارتون چی داش که زنگ زدین اعتراض کردین این قدر از این آدمهای خر مقدسی و جانماز آب بکش بدم میاد دوست دارم همه رو بریزم یه جا آتیش بزنم با این آدمهایی که یه الاق وقتی میره شهرشون میریزن توی خیابون یا اینهایی که همه هرفته میرن نماز جمعه و شعار می دن نه به خاطر نمازش نیست به خاطر این مسخره بازی هاشون هست .
    -----------------
    حالم بهم می خوره
    -----------------
    در مورد اون پیتزا فروشی هم فردا لابد اسمش رو می کنن پیتزایی گل محمدی یا پیتزای پیامبران یا پیتزای 12 امام
    قم دیگه از این بیشتر نمی شه توقع داشت نمی فهمن می گی ی کار کنیم .

  3. Top | #833

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا این چه وضعه فوتبال بود
    واقعا داشت آبروی ایران میرفت
    فقط کم مونده بود از این عربها بخوریم
    خدا وکیلی دیدید؟ اصلا صحنه های ایران رو نامردا نشون نمیدادن فقط 200 بار فقط صحنه گل امارات رو دیدیم
    اما خدایی اصلا خوب بازی نکرد ایران شانس اورد ایران
    کار کعبی هم جالب بود خیلی خوشم اومد از کارش
    به هر حال با این وضع این تیم جام جهانی نمیره

  4. Top | #834

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ديگه حالم داره از اين فوتبال كثيف اين مملكت خراب شده به هم ميخوره...معلوم نيست چي پشت صحنه اين فوتبال ميگذره كه هر روز جنجال و دعوا و حاشيه و كثافت بازي بايد ببينيم...اينم از طرز بازي تيم ملي ما.اگه رحمتي نبود معلوم نبود چند تا تو پاچه مون رفته بود.من احمقو بگو كه به خاطر بازي كلاسمو نرفتم و بيخودي يه غيبت خوردم.لژيونرامون كه اصلا فقط راه ميرفتن از اون هاشميان گرفته تا اون نكونام و شجاعي حالا اينو بگي ميگن چون روز قبل بازي به تيم اضافه شدن...بقيه هم همينطور.خود دايي هم گفت نيمه اول مزخرف بازي كرديم.نيمه دوم هم همون آخراش خوب بوديم.بازم دم كريم گرم كه آبروي مهاجم ها و مخصوصا تيم ايران رو خريد و گل مساوي رو زد.به هرحال در كل بازي گندي بود.حيف وقت...
    راستي خدا ميدونه چقدر از وقتي كه شنيدم امپراطور استعفا داده ناراحتم برا همينه كه اول پست گفتم حالم از اين فوتبال ديگه داره به هم ميخوره...الان ميفهمم خداداد بيچاره چرا ميگفت فوتبال ما داره به لجن كشيده ميشه.من يكي كه مخم قد نميده ديگه...از دكتر آقايي ميخوام تحليلات مبارك خودشو راجع به اين داستان ها بگه تا مستفيض بشيم...

  5. Top | #835

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!



    و خداوند زن را آفرید تا هیچ مردی را به مرگ طبیعی نمیراند…(سوره عذاب ، آیه دق)



    قربونی تک تک تون بشه حاجی !
    خدایی ما چه هوادارهای متعصب و خونگرم و باتقوایی داشتیم و نمیدونستیم!!! شیوخ امارات حق دارن دلار دلار به پا ایرونیا بریزن!!!


    روز اولي كه علي دايي سرمربي تيم ملي شد من به همه گفتم ما با اين شانس علي دايي حتي ميتونيم بريم تو 8 تاي دنيا. 2 تا بازي خارج از خانه با اعراب رو بايد 6 تايي مي شديم اما واقعا به قول علي كريمي انگار خدا دايي رو بغل گرده.... با اين وضع دفاع تيمي فقط 1 گل خوردن واقعا جاي خوشحالي داره
    داشتیم در مقابل امارات بازی میكردیم، اماراتی كه اصلاَ نتیجه نگرفته تو بازیهای قبلی! درسته میهمان بودیم ولی نباید انقدر تو بازیمون تاثیر داشته باشه!

    دو سه بازیكن بدجوری رو مخمونن! یكی ستار زارع! نمیدونم معدنچی آماده چرا نباید بازی كنه، و بجاش زارع خنثی فیكس باشه؟
    و همچنین غلامرضا رضایی... زیاد میدوه، ولی تلاشش هرضه!
    موقعیت آخری كه رضایی خراب كرد هم نمادی بود از فعالیت یه بازیكن آماتور! تو شیش قدم قصد دریبل دروازه بان رو داره! مقدمات یادگیری فوتبال واسه مهاجمین اینه كه وقتی انقدر نزدیك به دروازه بودی و دروازه بان اومده بود جلو توپ رو بزنی سمت دروازه.
    متاسفانه یه برد رو با ناشی گری ازمون گرفت.

    بهرحال مساوی بهتر از باخته، باخت به تیمای عربی و یه مشت عرب خیلی زور داره، ولی اگر "خودمون" بودیم راحت این تیمو شكست میدادیم. ضمن اینكه رحمتی هم ستاره ی بی چون و چرای زمین بود ..ولی جای بازیکنانی چون میداوودی . برهانی. مبعلی و کاظمیان تو تیم ملی خالیه!!

    وسط نیمه اول هم دایی با تسبیح و ذکر داشت تیم رو هدایت میکرد ..انگار اومده بود مسجد!!! با توجه به شانسی كه دائی داره و همیشه داشته و افت تیمهای گروهمون، مطمئناَ به جام جهانی صعود میكنیم. ولی داغش به دلمون موند كه یه بار به عنوان تیم اول و "مقتدرانه" صعود كنیم...


    =========================================

    منی که یک استقلالیم از رفتنه قطبی واقعان ناراحت شدم..اگه دوستان یادشون باشه ژارسال هم یه نامه براش نوشتم و فرستادم به ایمیلش نمیدونم خوندش یا نه...ولی بهرحال قطبی از نظر من یک مرد به تمام معنا تو این فوتبال لجنزار بود ولی گناهش این بود که تخمه زرده امریکایی داشت !!!!
    دقیقا نمیدونم قطبی بعد از قهرمانی تو لیگ چرا برگشت و مطمئنم هیچ وقت هم معلوم نمیشه امروز چرا دوباره رفت؟ ، اما به این ایمان دارم که استعفا دادن و رفتن بهترین تصمیمی بود که میتونست بگیره! قطبی تو این مدتی که تو پرسپولیس بود اشتباهاتی داشت، و این چیزی نیست که بشه منکرش شد اما نمیشه هم منکر این شد که مثل همیشه - نه همیشهء همیشه ، بلکه همیشه ای که واقعا خودش بوده- این اشتباهات رو به بهترین شکل جبران کرد.

    شنیدین میگن: رفتن دلیل نبودن نیست؟ فکر کنم این در مورد قطبی هم صدق میکنه. چون مطمئنم بعد از هر قهرمانی در اینده، بعد از هر باخت 4-1 موقعی که تو کورس قهرمانی هستی بعد از هر گلی که پرسپولیس تو دقیقه اخر بزنه، بعد از هرباری که 7 امتیاز از حریف عقب بیافتی و بعد از شنیدن هر قول قهرمانی به این فکر میکنی که یکی مثل قطبی تو پرسپولیس بود که همه این چیزها رو باهاش تجربه کردی و اخرش هم قهرمان شدی! پس جدا از اختلاف و دودستگی و ساز مخالف زدن، همگی با هم :

    رفتنت مثل یه حادثه برامون موندنیه
    حالا آواز سفر کردن تو خوندنیه!

    در ضمن...فقط اینو بگم :

    هر کاری که میخواین بکنین فقط اکیدا توصیه میشه که فعلا فکر دیدن مردان پرسپولیس رو از سرتون دور کنید!!

    ================================================== =======

    دغدعه هاي يه پسر جوان :
    كار ندارم - پول ندارم - سربازي نرفتم - ماشين و خونه ندارم - و .....

    دغدغه هاي يه دختر جوان :
    لاك ناخنم پاك شده - مهري سرويس طلا خريده - دختر خاله ام ماشين داره - مامان غذاي خوب نمي پزه - عروسكم رو هنوز نخواباندم - و ....
    عجب دنياي باحالي

    داش هادی بالاخره عکس سینا رو پیدا کردم!! اینقدر تو سایتهای فرهنگی و دفاع مقدس هلند گشتم تا پیداش کردم!!
    http://i38.tinypic.com/21m521i.jpg
    و در اخر شما رو به دیدن جمله اخر هفته دعوت میکنم

    جمله اي كاملا معني دار از اقا در ايسنا !!


    یا حق

  6. Top | #836

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ممنون حاجی جون

    تو اون عکس دومی که هواداران هستن اون دختره از سمت چپ اولی شبیه حلزونه

    سینا تو که انقدر خوش تیپ بودی پس واسه چی زودتر رو نمیکردی ؟

  7. Top | #837

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دستت درد نکنه جاجی ! همیشه کم کم بنویس چشممون از اینم بیشتر غیژ نره وقت خوندن !

    تو اون عکس دومی که هواداران هستن اون دختره از سمت چپ اولی شبیه حلزونه
    معین جان شماره بدم خدمتتون ! ؟

  8. Top | #838

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    من یکی از طرفداران قطبی هستم و واقعا قطبی رو از صمیم قلبم دوست دارم
    اما نشد آقا نشد
    اشکالی نداره انشاالله سالهای بد جبران میشه
    امسال قطبی واقعا خراب کرد و تقصیر خودشم بود.قطبی تو پرسپولیس همه ی اختیارات رو داشت بیشترین پول رو که میگرفت از چنتا مربی لیگ انگلیس هم بیشتر میگیره بازیکنان هم که با انتخاب خودش میخرید هر کی هم که دوست داشت چه از کادر فنی و چه بازیکن اخراج میکرد.
    بهترین بازیکنان رو که داشت
    پول اینترنتشم که باشگاه میداد
    ---
    اما خوب تیم نتیجه نمیگرفت تقصیر قطبی هم بود تیم با این کیفیت نتیجه نگیره خوب مسلمه تقصیر مربی هست
    اشکالی نداره
    همیشه که یه مربی نتیجه خوبی نمیگیره
    انشاالله سالهای بعد جبران میکنی
    امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی
    خداحافظ

  9. Top | #839

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    دوستان عزیز ... فردا جمعه هم نماز جمعه ی تهران با امامت رفسنجانی برگزار میشود.دوست دارم بشینید ببینید چه جنگ و جدلی بشه...دکتر با بد کسی در افتاده

  10. Top | #840

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1869
    نوشته ها
    34
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    از نظر من تفكر و رفتاری كه در الگوی مردانه قرار نگیرد به ناچار در طیف زنان قرار می گیرد...مثال بدیهی من هم این است كه خود زنان هم وقتی می خوان از یك زن تعریف كنند كه بار خوانواده ای را به دوش می كشد و محكم و مقاوم در برابر مشكلات می ایستند می گویند فلانی مثل یك مرد است!!

    ولی شما در یك جمع مردانه اگر بخواهید مردی را تحقیر كنید می گویید : طرف را نگاه كن..عینهو زنان دنبال ارایش و .... است!



    ezraieel:
    قضیه اینه که تموم این اصطلاحات و مثل ها رو هم خود مردها توی تموم سالهایی که زنها رو تو آشپزخونه ها حبس کرده بودند ساختند و جا انداختند.[hr]
    از نظر من تفكر و رفتاری كه در الگوی مردانه قرار نگیرد به ناچار در طیف زنان قرار می گیرد...مثال بدیهی من هم این است كه خود زنان هم وقتی می خوان از یك زن تعریف كنند كه بار خوانواده ای را به دوش می كشد و محكم و مقاوم در برابر مشكلات می ایستند می گویند فلانی مثل یك مرد است!!

    ولی شما در یك جمع مردانه اگر بخواهید مردی را تحقیر كنید می گویید : طرف را نگاه كن..عینهو زنان دنبال ارایش و .... است!



    ezraieel:
    قضیه اینه که تموم این اصطلاحات و مثل ها رو هم خود مردها توی تموم سالهایی که زنها رو تو آشپزخونه ها حبس کرده بودند ساختند و جا انداختند.

صفحه 84 از 248 نخستنخست ... 3474828384858694134184 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد