بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 82 از 248 نخستنخست ... 3272808182838492132182 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 811 تا 820 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #811

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    به نظر من این خبر اخری صحت نداره به چند علت:
    1.این کار رو بکنن در فرودگاه تخته می شه.
    2.چوب نیم سوخته در اون جای مقامات فرودگاه فرو می کنند تا پزده ی بکارت خار و مادرشون جلو چششون بیاد و بره.
    3.مورد تایید هیچ خبرگزاری معتبری قرار نگرفته و فقط توسطه وب سایت ایران/ نویسنده ب ب ب این خبر پخش شده.(منبعش هم یه ایمیل بوده)
    4.دبی در دید بین الملی فوق العاده سقوت می کنه و دیگه هیچ کس بهش سفر نمی کنه.
    5.یا امارات توسط ایران تحریم می شه و یا جنگ می شه.
    6.مگه سگ ندارن برای جست و جوی مواد... حتما باید انگشتی بازرسی کنند؟
    7.مگه کشکیه...

    ممنون.
    موفق باشین.

  2. Top | #812

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2914
    سن
    36
    نوشته ها
    72
    تشکر
    11
    تشکر شده 301 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    معین جان ..شک ندارم اگه اون طرف یه پارتی پیدا نکنه تا یه چند سال زندونی میشه و تا میتونن شلاقش میزنن...مطمئن باش هر کاریش کنن ولی نمیکشنش چون اونطور میشن صدام!!!

    سینا خان منم خیلی شک و شبهه برام بوجود اومد..دبی کم شهری نیست که بخواد اینطور اتفاقی توش بیوفته...به نظر خودم زیادی تحریفش کردن ..شاید یه نفر رو گشتن اونم اومده برا این تعریف کرده اینم اورده گذاشتش تو نت
    ولی خوب هنوزم مشخص نیست جریان چی بوده....[hr]
    معین جان ..شک ندارم اگه اون طرف یه پارتی پیدا نکنه تا یه چند سال زندونی میشه و تا میتونن شلاقش میزنن...مطمئن باش هر کاریش کنن ولی نمیکشنش چون اونطور میشن صدام!!!

    سینا خان منم خیلی شک و شبهه برام بوجود اومد..دبی کم شهری نیست که بخواد اینطور اتفاقی توش بیوفته...به نظر خودم زیادی تحریفش کردن ..شاید یه نفر رو گشتن اونم اومده برا این تعریف کرده اینم اورده گذاشتش تو نت
    ولی خوب هنوزم مشخص نیست جریان چی بوده....[hr]
    معین جان ..شک ندارم اگه اون طرف یه پارتی پیدا نکنه تا یه چند سال زندونی میشه و تا میتونن شلاقش میزنن...مطمئن باش هر کاریش کنن ولی نمیکشنش چون اونطور میشن صدام!!!

    سینا خان منم خیلی شک و شبهه برام بوجود اومد..دبی کم شهری نیست که بخواد اینطور اتفاقی توش بیوفته...به نظر خودم زیادی تحریفش کردن ..شاید یه نفر رو گشتن اونم اومده برا این تعریف کرده اینم اورده گذاشتش تو نت
    ولی خوب هنوزم مشخص نیست جریان چی بوده....

  3. Top | #813

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    آره سینا خان راس میگه ... منم باور کردم ... سگ هم میتونستن استفاده کنن چرا سگ استفاده نکردن ایول حال کردم ..

  4. Top | #814

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط R . I . P
    صحبت مامور بازی شد گفتم یک خبر رو به گوش دوستان اسراری خودمون برسونم

    امروز تو تاکسی نشسته بودیم که یه پیرمرد صحبت شیرنی و این چیزا شد یک قضیه واقعا بدی رو تعریف کرد برامون . . .

    این قضیه مال 4 - 3 روز پیش بودش ، توی شیرنی سرای شهرمون که بزرگترین شیرنی سرای مازندرانه یک اتفاق خیلی بد واسه یکی از کار کنان جوونش میوفته

    قضیه این جوری بود که گویا یه خانم همچین خوشگل مشکل و خوش هیکل همراه با سگش میاد تو شیرنی سرا و قصد شیرنی خریدن داشتش و بعد از اینکه میره تو صف صندوق واسه تصفیه حساب اون کسی که مسئول صندوق بود به علت خوش تیپ و خوش قیافه بودن این زنه ، از دو نفر زودتر بهش شیرنی میده و نفر جلوئیش شاکی میشه چرا بهش زودتر شیرنی دادیو از این حرفا . . .

    اون پسر جوون بدبخت بیچاره از همه جا بی خبر در جوابش میگه مگه نمیبینی احمدی نژاد همراه این زنست ؟ (منظور به سگه!) بعد مرده هم میگه احمدی نژاد کیه ؟ یعنی چی ؟ پسره هم به سگه اشاره میکنه . . . بعد هم مرده از صف شیرنی میره بیرون و کلاً تا یه ربع غیبش میزنه و بعد از اینکه برمیگرده دوباره به شیرنی سرا ، دو نفر هم همراش هستند و به دست این پسر کارگره دستبند میزنن و میبرنش . . . و گویا این یارو که توی صف بود از اطلاعاتی های فعال بودش !
    واقعا دلم به حال پسره سوخت . . . نمیدونم چه بلایی سرش میارن
    حالا بدبختی اینجاس واسه پدر مادرش که هر چی به هر مرکز انتظامی زنگ هم میزنن اصلا اونا به پدر مادرش نمیگن که بچشون کجاست هی میگن فلان مرکزه اینجا نیست و همینجوری ردشون میکنن . . .
    عجيبه ها ! امروز منم با تاكسي داشتم به محل تحصيل ميرفتم كه يه مسافر داشت همين داستانو واسه راننده تعريف ميكرد ()

    ولي ياد شيريني سرا بخير ! خاطره ها داشتيم

  5. Top | #815

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [size=large][size=medium]برو بابا اصلا چرا سگ این هم تکنولوژی پیشرفت کرده اسکنش ون می کنن تمام بدن رو می بنن مگه الکی همین جوری لخت کنن .
    ------------------------------------
    آقا دلم براتون بگهع امروز من از خدا بی خبر نمی دونستم که روز امنیت اجتماعی مثل یه آدم کلنگ بلند شدم رفتم بیرون اونم با موتور به دون کلاه گواهی نامه و این جور چیزا . آقا من ساعت 10.5 رفت از میدون بهاران رد شدم هیچ خبری نبود مثل هر روز اون دوتا پلیس مثل ....... دسته بیل وایساده بودن توی خیابون با هیشکی کار نداشتن . آقا من ساعت 11.20 دقیقه داشتم از همون مسیر برمی گشتم برم خونه یه دفعه .....( چیز فنگ) شدم . گرخیدم . یا پیغمبر . دیدم 5 تا وانت و 4 تا ون 6 تا الگانس با یه عالمه مامور و سربازو پلیس و از این جور آدما ریختن توی میدون بهاران . دیگه ریده بودم به خودم گفتم تموم شد آقا هادی هم موتور خوابید هم تو رفتی حبس ابد این قدر آدم که اومده بودن واسه یه جنگ بس بودن . خلاصه با زیرکی تمام حرکت کردیم دینم نه اینا همش فیلمه با هیشکی کار ندارنت پلیسه داره واسه من دست تکون می ده منم دست تکون دادم یهو یکی از جلو پرید جلوی موتور . گفتم تموم شد زهی خیال باطل با دست تکون دادن خرت کردن شبی خوب بزنن بهت . هیچی آقا مامور نگهم داشت گفتم خسته نباشی گفتم ممنون گفت آب پرتقال می خوری گفتم اگه لطف کنی گفت بیا یه آب پرتقال داد بهم خوردم گفت همین برو به کارت برس . اومدم . ولی نمی دونین چه حسی . حالابا یکی این کاره صحبت کردم گفتم تمام این طرحهایی که داره مد میشه به خاطر جلوگیری از کودتا ی احتمالی و این صحبت های اخیر آمریکا راجع به حمله کردن و این جور چیزهاست . حالا ما این وسط چیکاره ایم هیچی اونی که بیشتر از همه ضرر می کنه .[/size][/size]

  6. Top | #816

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مگه امریکا این اخری ها چی در مورد ایران گفته؟

    ممنون.
    موفق باشین.

  7. Top | #817

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بحث سياسي هم كه داغه......

    محمد جان خوبي عزيز؟ كجايي قربونت برم ؟


    نظرتون در مورد يه بخش سوال بزاريم چطوره.؟
    مثلا در مورد يه موضوع خاصي سوالي طرح بشه و بقيه همه نظراتشونو بگن و با هم گفت گو كنن..
    هر هفته هم يه موضوع باشه....
    به نظرم جالبه..

    مثلايه هفته در مورد ازدواج يا يه هفته در مور راي گيري و ................
    همه چي و همه چي..


    نظرات خودتون به صندوق پستي 45215_15487 بندازين...
    اولشم نام خانوادگي با آدرس خونه پسر خاله يا پسر عمو رو بدين..
    آخرشم امضاء خواهر شوهر عمتون رو بزارين..
    غيبت هم نكنين كه كار خوبي نيست...

  8. Top | #818

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista
    مگه امریکا این اخری ها چی در مورد ایران گفته؟

    ممنون.
    موفق باشین.
    زرشک مگه خبر نداری تهدید کرده این بوش کچل و این شبکه ها که می خوان این ماه ا[ری بعد از 8 سال یه اقدام اساسی نسبت به ایران بکنن و تهدید اقدام تروریستی و بمب گزاری و کودتا و این جور چیزا رو دادن و گفتن مطمئن باشین یه کاری می کنیم .
    --------------
    حالا هم این شبکه های ایرانی سیاسی جو رو دارن عوض می کنن ملت ایران هم که مشالا از همه ی عالم جو گیر تر هست تو بگو پ اون پونک رو واست آباد می کنه این کله گنده های دولت هم از ترس این اتفاق که یه وقت مردم دیوونه مثل زمان شاه نریزن تو ی خیابون و شعار بدن چون داره بهشون فشار می اد از همه طرف یه روز جدید رو توی تقدیم درست کردن اونم به مدت سه روز این طرح رو بر گزار می کنن که مردم حساب دو دوتا چهارتا کار درستشون بیا که یه وقت نزنه به سرشون حرکتی بکنن . اینه دیگه اینقدر سیاست دارن . الان وضع ایران مثل اواخر زمان پهلوی هست مه همه شاکی بودن و رفتن شعار دادن الان همه ی مردم از دولت شاکی هستن ولی نمی تونن هیچ کاری کنن چون اینقدر بهشون مرگ دادن که به تب راضی شدن .

  9. Top | #819

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    سلام دوستان گل...خوبید ؟
    این بحث سیاسی چیز جالبیه...ادامه دادنش برای اطلاعات سودمنده اما نه اینکه نظرمون رو با خبر قاطی کنیم.نفت
    از نظر من این آقای باراک اوباما که به عنوان مرد صلح طلب انتخاب شده ، به هیچ کشوری حمله نمیکنه.درسته که سیاست آمریکا تغییر نمیکنه و نهادینه تر از این هست که با ورود این یا اون آدم تغییر کنه اما سیاست امریکا در حال حاضر صلح طلبی در 8 سال آینده ، آنهم با مرد سیاهپوستی همچون اوباماست.
    اوباما مرد صلح طلبی هست و میشه گفت مردم جهان که از جنگ طلبی های بوش خسته شدن ، با ورود اوباما خیلی خوشحالی کردند.من تو روزنامه ها میخوندم که مردم خیلی از کشورها ابراز خرسندی کردند .اما هر کسی دیگه ای هم میومد باید صلح طلب میشد چون سیاست امریکا صلح طلبی در 8 سال آینده هست.حالا با انتخاب اوباما بعنوان ساهپوست خودشون رو از نژاد پرست بودن هم مبرا کردند.
    تا جایی که آقای احمدی نژاد در اقدامی تاریخی و بیاد ماندنی پیام تبریک برای اوباما فرستادند.جالبه بعد از انقلاب هیچ رئیس جمهوری در ایران تا بحال برای همتای خودش توی امریکا پیام تبریک نفرستاده بود که مرد صلح طلب ایران همچین غلطی کرد.البته آقای احمدی نژاد قبلا هم نامه ای به جرج بوش داده بودند و او را به خواندن نماز و دعای ندبه دعوت کرده بودن
    بهرحال فک نکنم تا 8 سال در ایران جنگی بشه و باید ببینیم بعد از 8 سال چی میشه.البته اگه یادتون باشه زمان کلینتون هم حالت دوستی داشت و با عراق خیلی دوست شده بودن تا جایی که برای جنگش با ایران کلی مهمات بهش دادن.و زمان بوش در حالی که کلی اطلاعات از وضعیت عراق داشتند به عراق حمله میکنند.فک کنم ما هم مث عراق بشیم
    _______

    یه نفر دیدم زده بود نفت ایران رو دارن مجانی میدن.عجیبه !!! همه ی مفت خوری سران مملکت ما روی پول نفت هست.همه *** گشادی مملکت روی پول نفت هست که هر چی میکشیم از نفته.اگگه نفت نبود شاید وضعیت کشور ما مثل چین میشد.چه بسا خیلی بهتر از چین.

  10. Top | #820

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ديدم بحث سياسي داغه گفتم از يه ماجرايي آگاه بشين!
    يه گروهي اخيرا به اسم "عقاب ايران" به فرماندهي سرلشكر روحاني تاسيس شده كه به قول خود اون شخص اگر فقط 4 ميليون ايراني باهاش همراه بشن رژيم سقوط ميكنه!!
    برنامه اش هم جمعه ها 5 بعد از ظهر به وقت ايران پخش ميشه.
    ببينيد و خودتون قضاوت كنيد...

صفحه 82 از 248 نخستنخست ... 3272808182838492132182 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد