بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 34 از 248 نخستنخست ... 2432333435364484134 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #331

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ماشالله این دو تا پستت انقدر طولانیه که باید سر فرصت بخونمشون،ولی باز هم میگم دمت جز جیگر بگیره(یهویی خودش اومد)،
    به هر حال ایول!!!

  2. Top | #332

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ابوالفضل عزیز ما گل کاشتی چرا اخه چرا روزنامه ها و مجله ها حقت رو خوردن!!نویسندگی به عنوان شغل دوم شغل شریفی هست ما که یک جمله میگیم دو جمله سوتی میدیم قضیمون با تو فرق میکنه با حرفات و کنایه هات یاد مرحوم گل اقا افتادم خوب تیکه کلامهایی از ***** . علی دایی و ........ اومدی .. در مورد جام ملتها هم بگم که وقتی چک اوت شد من تلویزیون و بوسیدم گذاشتم کنار حتی فینال رو هم شاید 30 دقیقش رو دیدم بازم خدا بندشو دوست داشت که یک روز بعد از اوت شدن چک فرداش استقلال شد قهرمان جام حذفی ...یان کولر عشق دوران جوونی و نوجوونی ما هم از تیم ملی رفت واقعا حیف شد ..... ما طرفدار چک هستیم و خواهیم بود به امید قهرمانی اسپارتا پراگ و اسلاویا پراگ چک در جام یوفا یا لیگ قهرمانان اروپا!!!!!!

  3. Top | #333

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    حالا خوندمش،
    باز هم میگم خیلی ممنون!!!!

  4. Top | #334

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    664
    نوشته ها
    165
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خوب آقا شما انصافا مهران مديري سايتي
    ولي من شنيدم به برنده حدس كلمه هامون پرايد ميده(حرفهاي ما(من و استاد اعظم(ميكي كمان))شوخي هست جدي نگيريد دعوا زشته!!!!!!)
    آقا اين اختصاصي هم سرويس كرد ما رو در هر زمينه اي يه اختصاصي ميذارن
    آلمان به اسپانيا باخت (اختصاصي)
    ديگه معني خودش رو از دست داده

  5. Top | #335

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اقا این چه وظعشه
    نه شما بگو این چه وظعشه ...
    اگه تا الان حرفی نزدم اما امشب بدجور شاکیم از دست این تاپیک کلمات بازی
    [size=large]جمش کن عمو [/size]

    چرا باید تاپیک اسرار ما بیاد صفحه دوم گفتگوی گوناگون هان

    چرا باید کم بها داده بشه بهش
    چرا اصلا این تاپیک نباید مهم بشه که همیشه سر در صفحه اول باشه

    ما امشب رسمان اعتراض میکنیم به کمیته انظباطی ...البته من میدونم اینها لابیشون قویه .لابی ما با خداست ولی اینا با بندگانش !!!

    بهرحال میرمو برمیگردم وانشالا که این تاپیک مهم بشه تا از شر این حدس کلمات و اگه میتونی منو بگیر و این برنامه های کودکانه و مخصوصا دخترانتون راحت شیم!!!!...........
    ============================================

    خوب الان کمی عصبانمیتمون خوابیده و میکروفون رو بدست میگیریم کمی ارومیم

    جا داره از دوستان بابته لطفشون به بنده تشکر کنم .والا ما طایفتن اینجوری زاییده شدیم یا خل خلیم یا صاف صاف الببته من بی طرفم...[size=large]ممنون از ادی و JBL اسکوتر بروبکس گروه ابوالفضل 0611 !!!!!!!!!.[/size]

    .حالا براتون شعر بخونیم اونم یه شعر در وصف تیم محبوبمون استقلال کبیر ...

    این شعر رو هیچکس و پیشرو اومدن در خونمون گفتن بده بخونیمش منم گفتم بیاید گناه دارین بخونین ..
    قابل توجه اونایی که خودشونو شیفته این اتیقه ها میدونن

    چند روز پیش یکی از اشناهامون زنگ زد بهم گفت که چند روز پیشش هیچکس و بروبکس 021 رفتن اصفهان خونه یکی از اشناهای این فامیل ما و نشستن شیشه کشیدن .هزینه یک شبشون 800 هزار تومن بوده .حالا هی گانگ و وصال از .و....ن اینا برن بالا!!!
    اینا یه مشت دوایین !!!!!!

    [align=center]دوباره کنار هم ٬ زیر ستاره*هاییم/خوشحال از این*که تو شروع فصلیم


    تنها مشکل اینه که تحت فشار لنگیم /همه*چی عالیه ولی اگه بد شانسی نیاریم



    چرا نمی تونیم نگه داریم ستاره هامونو /متنفّرم از ته دل من از بی پولی


    می*خوام مست شم بکنم اس اس رو نگاه/انقدر براش فریاد بکشم تا که بدم شش*ها رو به گا


    چون من.... آبیم ..شعار می دم ...دیوونم: بیا بالا قهرمانه آسیا


    فردا رو بی*خیال تا هست امروز/من و تو و تیم محبوبمون استقلال


    =========


    عمرمون کوتاهه ... ماها تا می*تونیم پیش هم می*مونیم
    دوست*های صمیمی ...عشقمون تیم آبی....اینجا ما آبی ترینیم!

    ==========

    فلسفه دنیا ۲ روزه/هر شبش خاطراته استقلاله

    اون اس اسی هم تیمیمه/هرجا میره برنامه داف بازیهّ!!


    چند سالیه می*دونه قهرمانی مال كیه/ ) من برم اونم تنها می*شه

    تو فکرش استقلاله و تو لیوان ودکا/ آخر فصل می خوایم همه جام



    ولی اگه خورشید نره/تا آخر عمر با اس اس خوش می*گذره


    پس تا روزی که نیان برگ*های خیس/زندگی می*کنیم انگار فردایی نیست



    ========

    حس می کنیم آبی شدیم/(ممم) روی موج*های مکزیکوییم

    لم دادیم رو سكوهای ازادی /قهرمانی رو می*بینم تو اون چشم*های زاغت

    می گم او لا لا/برم قربونت ای استقلال!


    ولی نه ما دیگه هر*چی بگیم بهانست/آسمونمون آبی مثل مدیترانست



    ==========

    عمرمون کوتاهه ... ماها تا می*تونیم پیش هم می*مونیم
    دوست*های صمیمی ...عشقمون تیم آبی....اینجا ما آبی ترینیم![/align]

    اخرین خبر ؟:
    ابوالفضل رسمان به گروه Z بازی پیوست....


    ===============================================
    [size=medium]
    سایت رسمی گروه محبوب خودمون سندی رسمان زیر نظر یکی از طرفدذاران خوش ذوق این گروه اقا سهیل رفیق صمیمی خودمون که بچه مشهده و ارتباط نزدیکی با گروه داره شروع به کار کرد ...

    دوستان طرفدار این گروه حتما به این سایت سر بزنن ..عکسهای جدید .ویدوهای جدید .رو ببینین و حالشو ببرن ...

    ادرس این سایت اینه .حتما سر بزنید ...
    [/size]

    http://www.sandyfan.ir/

    ضمن اینکه دو تا از کارهای جدیدشو دارمشون ولی اجازه ندارم پخش کنم ..چون واسه البومه جدیدشه...و شهرام هم کولاک کرده با خوندن ترانه سیاسی ..گوشه ی از دو تا ترانه های سیاسیش....قرن 21.رئیس جمهور


    حاج اقا قرن 21 تو دنیا اپولو هوا می کنن
    اینجا تیم ملی بانوان با مانتو و مقنعه بازی میکنن"


    "تو عصر ارتباطات ******* حرومه چون که اسلامی نیست
    اینترنت فیلتره سایتش , مشترک گرامی دسترسی امکان پذیر نیست"



    " صف نونوا صف اتوبوس جدا خواهران جدا برادران

    روابط اجتماعی جرمه اینجا واسه دخترا پسرا "

    البوم جدید سندی 2009 میاد بیرون و 2تا سی دی داره تو یه پکیج کامل

    سی دی اول اهنگای رپ که مربوط به مسائل اجتماعیه

    سی دی بعدیش هم اهنگای ریتمیکو خوشگله که خانما بیشتر دوسشون دارن ...

    البوم خشایار هم قرار بود 1 ماه پیش بیاد که طبق گفته بهزاد بخاطر مشکلی که کمپانی سنتوری رکوردز از نظره مالی داره فعلا نیومده و به تاخیر خورده ...

    ==============================================

    بحث بحث گروه سندی شد ...لازم دونستم یکم از این گروه براتون و علاقمندی قدیمی خودم بگم .حتما این مطلب رو بخونین .حاصل سالها عشق و تعصب و ایثار
    منه !!!
    میخوام تو این پست یکم بیشتر در مورد خاطراتی که من با این گروه در المان و کانادا داشتم براتون تعریف کنم شما رو به دیدن این برنامه دعوت میکنم ....

    سالیان دور در یکی از روزهای سرد زمستانی پسرکی خاکستری به نام ابوالفضل دیده به جهان گشود و از همان بدو ورود به زندگی با کلمه سندی کار خودشو اغاز کرد .بچه ها اگه بدونید من چه زجرها .چه کتکها .چه ناملایمتی ها .چه کمربندها و چه چه چه ها که نکشیدم دلتون برام میسوزه

    .شاید ۱۰سال داشتم که برای بار اول موسیقی گوش میکردم تا اون سال یادم نبود ترانه چی هست اولین ترانه عمرم رو از استاد سیاوش کچل گوش دادم اهنگه مسافر.در یک نوار کاست مکسل از این ۴۰۰ تومنی ها!!!

    بعد از ان ترانه سیاوش یک ترانه اومد دیدم یک نفر داره به سبک حالا که میگن رپ .داشت تند تند میخوند قشنگ یادمه اهنگه معتاد بود که گروه سندی در اون ترانه مشکلات جامعی رو میگفت..
    پیشه خودم گفتم یا خدا این کیه اینطوری میخونه اصلا چرا اینطور میخونه...
    خوشمان امد ! اون ترانه رو گوش دادن مساوی بود با در بدر شدن نوارهاش رفتم در یک مغازه که اون زمانا مثل الان زیاد ازاد نبود..همه یواشکی کار میکردن .سی دی نبود اون موقع...
    این مغازه خیلی مرموزانه کار میکرد با یکی از رفیقام رفتیم ...ماهم که اسمه سندی رو نمیدونسیتم ..رفیقمم خرتر ما..گفتیم بریم یه طور درسش میکنیم رفتیم تو گفتیم سلام گفت بفرمایین چی میخواید وروجک ها.... اصلا قیافه هامون تابلو بود ....
    گفتم اقا ما دنباله یه نواری هستیم که توش یه نفر میخونه خیلی هم فکر کنم تند میخونه .انگار خوده طرف میدونست انگاری تا حالا ازش زیاد تو اون زمان فروخته بود..فوری گفت سندی میخواین
    گفتم نه گفت پس چی میخواین گفتم نواره تند میخوایم اسمش تنده عمو

    گفت چرا فکر کردی اسمش تنده
    نه اسمش همینه سندی گروه سندی گفتم خوب بزن برام چقدره؟ گفت 2۵۰تومان ..یادش بخیر پول مدرسمونو گذاشتم کنار 100 بود 150کم داشتم اقامم بم نمیداد ..
    با التماس زیاد از ننم ۵۰ تومان گرفتم.هنوز ۵۰تومان کم داشتم.خدایا چکا ر کنم از کجا گیر بیارم داشت اشکم در میومد به خدا
    اخه اون زمان ما زیاد وضع مالی خوبی نداشتیم..چقدر فقیر بودیم خدایی شبا همش نون و پیاز میخوردیم .

    بعضی شبا همه گرسنه سر به بالین میخوابیدیم .یادمه ممد داداشم از گرسنگی گوشتای بدنشو میکند میخورد!!! .

    کجا بودیم اها .صبح شد ساعته 11 رفتم پیشه یارو بش جریانو گفتم ..بش گفتم قسم میخورم پول مدرسمو فردا بیارم برات اونم مردانگی کرد بم داد منم فرداش پول رو بش دادم ...اومدیم خونه نوار رو گذاشتیمو صفا کردیم با اهنگاش
    کلاس اول راهنمايي بودم وخيلي هم در درسام ضعيف بودم ماشالا
    ثلث اخر تجديدي هايم زياد شد بابام بهم وعده کمربند داده بود ...اما نه کمربند کشتی کج کمربند شلوار جینش !!
    من اون موقع که خيلي نوار جمع کرده بودم..بیشتر هم البومهای سندی...
    شب امد سراغم وبراي اعتراض به اينکه من اینقدر تجديدي اوردم بجاي اينکه منو بزنه نوارهايم رو خوردکرد.

    گفتم اون نوارها خورد نشدن بلکه کمر من خورد شد که سالها برای بدست اوردنشون زحمت کشیدم ...

    چقدر نوارهای مردم رو میگرفتم ازشون .میرفتم نوار ارزون میخریدم بعد رایتشون که میکردم حلقه ها رو جا به جا میکردم اصلی ها برا خودم قلابی ها برای اونا

    یادم باشه خواستم برم مکه ازشون حلالیت بطلبم شاید نزدیکه ۳۵ تا نوار بود از مرحوم هایده ...از مرحوم ویگن !!از معین ممدی خدابیامرز و اصلی ترین نوارا گروه سندی .وان شب بود که نصف ارزوهاي من از دستم رفته بود

    اون شب تا صبح گریه میکردم خیلی گریه کردم (فکر کنم بعدش خوابیدم !!)

    فرداش از خواب بیدار شدم به خیال اینکه خواب دیدم رفتم تو کمد کتابام ..نگاه کردم دیدم نوارا نیستن ..اومدم به ننم گفتم .. نوارام کو اونم که دلش سوخته بود گفت خدا بیامرزشون!!

    اقا منم حرص کردم همون موقه خون جلو چشامو گرفت رفتم نوارایه اغاسی و ایرج و مهدیان باباموو خورد کردم ....

    بعد از خونه جیم زدم ..شبش چه شب رویایی بود کمربند بود که حاج ابوالفضلتون نوش جان کرد

    ۱ماه گذشته بود و من پکر بودم ..نوار نداشتم.بالاخره اون سال رو با انواع و اقسام تک ماده و چرب زبونی قبول شدیم و قاچاقی بازم نوار تهیه کردیم ..

    بله دوستان شماها تا حالا بخاطر نوار کتک خوردین مطمئنا نه

    ولی حالا بعده چند سال که این مخ فسیلمونبه کار افتاده به خودم میگم پسر عجب خری بودیم رفتیم نوارا اقامونو خورد کردیم :

    ================================================


    این جالبه :



    یا حق

  6. Top | #336

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خاطرت فوق العاده بود...لذتی بردیم!
    راستی اون عکس رو چرا شطرنجی کردن؟!!!!!!!یکی ندونه فکر بد می کنه,فکر می کنه:لباس تنش نیست,اون یه استین حلقه ایی پوشیده!
    تایپیکت هم با ادامس چسفوندیمش بالا!شرمنده دیر دست به کار شدیم!

    ممنون.
    موفق باشین.

  7. Top | #337

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    خدا نکشت این ریمیکس تابستون کوتاه بود اخه من موندم این استقلال چی داره که شماها انقدر بهش مینازین بدبختا دوباره با سیاوش فسیل پور پور قرارداد بستن

  8. Top | #338

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1612
    سن
    39
    نوشته ها
    436
    تشکر
    57
    تشکر شده 194 بار در 26 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    مواد مخدر جیدی توسط ابوالفضل به بازار آمد،
    با کشیدن نوار خود را بدبخت کنید،
    new version:حالا امروزه همه سی دی و دی وی دی و شو از این حرفها گوش میکنند شما چطور!!!

    روش مقابله با این اعتیاد:1-اینترنت پر سرعت بگیرید با اینترنت همه ی آ هنگ ها ی جدید را دانلود کنید تا پولتون بابت سی دی یا نوار یا هر چیز دیگه ای حروم نشه!!
    راه دوم:از دوستتان جدید ترین آلبوم ها را قرض بگیرید به شرطی که دو روزه برگردونید،بعدش به روی خودتون هم نیارید،(My favorite method)
    راه سوم:خوب پولی که برای کار های دیگه برنامه ریزی کردید را بدید برای خریدن اینها!!!!
    راه چهارم:خوب مگه دنبال راه چهارمی هم هستی جز جیگر گرفته ،اهان یادم اومد به روضه های حاج محمود کریمی مراجعه کنید ،جدید ترین آلبوم ها را با انواع سبک ها ریمیکس میکند!!تازه هم مجانیه،شانس هم بیارید شام هم میدن!!!
    راه پنجم:24 ساعته بشینی پای م ا هواره همش تپش یا PMC نگاه کنی!!!!
    راه ششم:کلا بی خیال این موزیک بشی!!!
    زت زیاد!!!

  9. Top | #339

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    ایول عمو

    به نظرم یه گروه بزنیم , یه گروه رپ برو بکس هلندی رو بیاریم این جا خیلی حال کردم ... دمت گرم

  10. Top | #340

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اسکوتر جان متشکریم ..خیلی لطف داری.....ولی من مطمئنم اکثر بچه ها از ارسال تو هیچی سر در نیوردن !!! چون اصل موضوع رو نگرفتن!!

    بهنام جان ما که مثل شما کیسه خلیفه نداریم ..به همین راضی هستیم .البته ما یکی رو داریم به تمام پرسنلتون می ارزه !!! امیر قلعه نوییه سرور هر چی لنگیه ... ناثر هجاذی برگرد به تیمتت !!!!

    سینا جان خوب شدی زودتر این کا رو کردی .وگرنه من میدونستم با اون تاپیکها!!!! ولی خدایی وقتی دیدم این تاپیک مهم شده ...انگار کلی از خستگی ماهها نوشتن در این تاپیک رویایی از سرم پرید! ممنون...

    ارمان جان من تو فکره ساختش هستم .مگه ما چیمون کمتره اوناست .در ضمن از تو به عنوان بیلبورد تبلیغاتی استفاده خواهیم کرد!!!

    گروه 0611

صفحه 34 از 248 نخستنخست ... 2432333435364484134 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد