[align=center]با سلام.
این پی پر ویو روز 23 می یا 2 خرداد برگزار میشه.
در یافت والپیپر ( با تشکر از ساسان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]| [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دریافت تم سانگ رسمی ایونت از تاپیک مربوطه ( با تشکر ازسعید و پژمان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
WWE Championship Match: John Cena (c) vs. Batista " I Quit Match"
در درفت باتیستا برنده بازی سه نفره شد تا برای چهارمین پی پر ویوی متوالی شاهد رقابت این دو بر سر کمربند WWE باشیم.هفته بعد درفت ، در یک مسابقه بیت د کلاک ، جان سینا موفق به کسب زمان بهتری شد تا کسی باشد که نوع بازی را مشخص کند.جان سینا در راء هفته بعد اعلام کرد که این بازی ، بازی آخر این دو خواهد بود و به صورت آی کوئیت خواهد بود.یعنی کسی که تسلیم شود و جمله آی کوئیت را بگوید بازنده خواهد بود.به همین ترتیب بر اساس گفته سینا در صورت باخت او ، ریمچی در کار نخواهد بود.
Randy Orton vs. Edge
در درفت ، اج به راء درفت شد.او در همان شب در حالی که رندی موفق به اجرای آر کی او شده بود ، به رندی اسپیر زد تا رندی شانس نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند WWE را از دست بدهد.بعد از اون اج در برنامه مخصوصش یعنی کاتینگ اج ، رندی را دعوت کرد و به رندی گفت که نمیدونه چرا با تمام تلاشهای او برای محبوب شدن ، این رندی هست که محبوبه.او به رندی گفت که اگه رندی بخواد میتونن دوباره Rated-RKO رو تشکیل بدن.در تمام این مدت رندی ساکت بود و در نهایت در هنگامی که اج قصد اجرای اسپیر را داشت ، رندی به او RKO زد تا این درگیری به مسابقه این دو در اور د لیمیت بینجامد.
WWE Unified Tag Team Championship Match : The Hart Dynasty (c) vs. The Miz & Chris Jericho-Screaming Egos
در درفت ، شومیز کمربند ها را به هارت داینستی واگذار کرد و میز و بیگ شو از هم جدا شدند.در هفته بعد کریس جریکو و میز که هر دو از بیگ شو ضربه خورده بودند ، با هم متحد شدند تا کمربند ها را از هارت داینستی پس بگیرند و در هفته بعد آن کریس جریکو با شکست دادن دیوید هارت اسمیت موفق به کسب جواز تیمش در برابر هارت داینستی برای کمربند تگ تیم شد.
Rey Mysterio vs. CM Punk (S.E.S. Pledge vs. Hair Match)
این دو استار هر کدام در دو پی پی وی متوالی به یک پیروزی بر دیگری رسیدند.بازی سوم سری مسابقات این دو ، شرایط متفاوتی دارد.این بار هر دو شرط رسلمینیا و اکستریم رولز همزمان برقرار است.یعنی در صورت باخت سی ام پانک ، او باید سرش را بتراشد و در صورت باخت ری میستریو ، وا باید به استریت اج بپیوندد.نکته جالب این درگیری حضوری فردی نا آشنا و دخالت هایش به نفع استریت اج است.شاید در حین این مسابقه تکلیف این فرد نیز معلوم شود.
Big Show vs. Jack Swagger (World Heavyweight Championship Match)
سوئگر در اکستریم رولز موفق به دفاع از کمربندش در برابر رندی ارتن شد.بیگ شو نیز بعد از واگذار کردن کمربند های تگ تیم به هارت داینستی ، هم تیمی اش یعنی میز را ناک اوت کرد تا به یکی از فیس های محبوب کمپانی تبدیل شود.در اسمکدان بعد درفت بیگ شو به عنوان نامبر وان کانتندر برای کمربند سنگین وزن معرفی شد تا این دو در اور د لیمیت به مصاف هم بروند.
Drew McIntyre (c) vs. Kofi Kingston - Intercontinental Championship Match
در اسمکدان درو مک اینتایر به علت سرپیچی از دستورات تدی لانگ از اسمکدان اخراج شد و کمربند بین قاره ای نیز از او پس گرفته شد.به همین تورنمنت 4 نفره ای برای این کمربند در نظر گرفته شد و در فینال آن کوفی کینگستن با شکست دادن کریسچن قهرمان بین قاره ای شد.اما قهرمانی او دوام زیادی نیاورد و مک اینتایر با دستور مکمن به اسمکدان بازگشت و کمربند را نیز پس گرفت تا شاهد بازی بین این دو نفر در اور د لیمیت باشیم.
Eve (c) vs. Maryse - Divas Championship Match
در یکی از راء های بعد رسلمینیا ، ایو موفق به کمربند از ماریس شد.از آن موقع ماریس به میز به خاطر محبوبیتش حسادت کرده و با انجام حمله های متوالی و مسخره کردن های بیش از حد ، درگیری را به جلو برده است.
Ted DiBiasie vs. R-Truth
بعد از درفت تروث به راء ، تد دیبیاسی از او خواست تا برده او باشد.تروث هم به او سیلی زد و در هفته های بعد این دو درگیری هایی از جمله جلوگیری تروث از حمله تد به موریسون و استخدام کولون ها توسط دیبیاسی برای حمله به تروث اشاره کرد.حالا که ویرجیل اوریجینال بازگشته ، تد دیبیاسی با خیال راحت می تواند به مصاف تروث برود.
[/align]















پاسخ با نقل قول










علاقه مندی ها (Bookmarks)