بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 3 از 7 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 70

موضوع: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    شماره عضویت
    4429
    سن
    34
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    0
    تشکر شده 27 بار در 26 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    [align=center]با سلام.





    این پی پر ویو روز 23 می یا 2 خرداد برگزار میشه.



    در یافت والپیپر ( با تشکر از ساسان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]| [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    دریافت تم سانگ رسمی ایونت از تاپیک مربوطه ( با تشکر ازسعید و پژمان ) : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    WWE Championship Match: John Cena (c) vs. Batista " I Quit Match"





    در درفت باتیستا برنده بازی سه نفره شد تا برای چهارمین پی پر ویوی متوالی شاهد رقابت این دو بر سر کمربند WWE باشیم.هفته بعد درفت ، در یک مسابقه بیت د کلاک ، جان سینا موفق به کسب زمان بهتری شد تا کسی باشد که نوع بازی را مشخص کند.جان سینا در راء هفته بعد اعلام کرد که این بازی ، بازی آخر این دو خواهد بود و به صورت آی کوئیت خواهد بود.یعنی کسی که تسلیم شود و جمله آی کوئیت را بگوید بازنده خواهد بود.به همین ترتیب بر اساس گفته سینا در صورت باخت او ، ریمچی در کار نخواهد بود.


    Randy Orton vs. Edge





    در درفت ، اج به راء درفت شد.او در همان شب در حالی که رندی موفق به اجرای آر کی او شده بود ، به رندی اسپیر زد تا رندی شانس نامبر وان کانتندر شدن برای کمربند WWE را از دست بدهد.بعد از اون اج در برنامه مخصوصش یعنی کاتینگ اج ، رندی را دعوت کرد و به رندی گفت که نمیدونه چرا با تمام تلاشهای او برای محبوب شدن ، این رندی هست که محبوبه.او به رندی گفت که اگه رندی بخواد میتونن دوباره Rated-RKO رو تشکیل بدن.در تمام این مدت رندی ساکت بود و در نهایت در هنگامی که اج قصد اجرای اسپیر را داشت ، رندی به او RKO زد تا این درگیری به مسابقه این دو در اور د لیمیت بینجامد.


    WWE Unified Tag Team Championship Match : The Hart Dynasty (c) vs. The Miz & Chris Jericho-Screaming Egos




    در درفت ، شومیز کمربند ها را به هارت داینستی واگذار کرد و میز و بیگ شو از هم جدا شدند.در هفته بعد کریس جریکو و میز که هر دو از بیگ شو ضربه خورده بودند ، با هم متحد شدند تا کمربند ها را از هارت داینستی پس بگیرند و در هفته بعد آن کریس جریکو با شکست دادن دیوید هارت اسمیت موفق به کسب جواز تیمش در برابر هارت داینستی برای کمربند تگ تیم شد.


    Rey Mysterio vs. CM Punk (S.E.S. Pledge vs. Hair Match)





    این دو استار هر کدام در دو پی پی وی متوالی به یک پیروزی بر دیگری رسیدند.بازی سوم سری مسابقات این دو ، شرایط متفاوتی دارد.این بار هر دو شرط رسلمینیا و اکستریم رولز همزمان برقرار است.یعنی در صورت باخت سی ام پانک ، او باید سرش را بتراشد و در صورت باخت ری میستریو ، وا باید به استریت اج بپیوندد.نکته جالب این درگیری حضوری فردی نا آشنا و دخالت هایش به نفع استریت اج است.شاید در حین این مسابقه تکلیف این فرد نیز معلوم شود.


    Big Show vs. Jack Swagger (World Heavyweight Championship Match)






    سوئگر در اکستریم رولز موفق به دفاع از کمربندش در برابر رندی ارتن شد.بیگ شو نیز بعد از واگذار کردن کمربند های تگ تیم به هارت داینستی ، هم تیمی اش یعنی میز را ناک اوت کرد تا به یکی از فیس های محبوب کمپانی تبدیل شود.در اسمکدان بعد درفت بیگ شو به عنوان نامبر وان کانتندر برای کمربند سنگین وزن معرفی شد تا این دو در اور د لیمیت به مصاف هم بروند.


    Drew McIntyre (c) vs. Kofi Kingston - Intercontinental Championship Match



    در اسمکدان درو مک اینتایر به علت سرپیچی از دستورات تدی لانگ از اسمکدان اخراج شد و کمربند بین قاره ای نیز از او پس گرفته شد.به همین تورنمنت 4 نفره ای برای این کمربند در نظر گرفته شد و در فینال آن کوفی کینگستن با شکست دادن کریسچن قهرمان بین قاره ای شد.اما قهرمانی او دوام زیادی نیاورد و مک اینتایر با دستور مکمن به اسمکدان بازگشت و کمربند را نیز پس گرفت تا شاهد بازی بین این دو نفر در اور د لیمیت باشیم.


    Eve (c) vs. Maryse - Divas Championship Match




    در یکی از راء های بعد رسلمینیا ، ایو موفق به کمربند از ماریس شد.از آن موقع ماریس به میز به خاطر محبوبیتش حسادت کرده و با انجام حمله های متوالی و مسخره کردن های بیش از حد ، درگیری را به جلو برده است.


    Ted DiBiasie vs. R-Truth




    بعد از درفت تروث به راء ، تد دیبیاسی از او خواست تا برده او باشد.تروث هم به او سیلی زد و در هفته های بعد این دو درگیری هایی از جمله جلوگیری تروث از حمله تد به موریسون و استخدام کولون ها توسط دیبیاسی برای حمله به تروث اشاره کرد.حالا که ویرجیل اوریجینال بازگشته ، تد دیبیاسی با خیال راحت می تواند به مصاف تروث برود.




    [/align]

  2. Top | #21

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6000
    سن
    29
    نوشته ها
    1,267
    تشکر
    561
    تشکر شده 1,153 بار در 176 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    217 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsi
    با تشکر از دوست خوبمون THE PHENOM THE UNDERTAKER دو تا بحث پيش مياد.اينکه:
    باتيستا در صورت باخت خودش ميخواد کمپانى رو ترک کنه?
    يا نه اگر ببازه بايد کمپانى رو ترک کنه?
    کدومش?
    احتمالا گزینه 2 ولی همونطور که گفتم اگه همچین شرطی رو نزارن رو بازی یعنی یه جوری باتیستا رو راضی کردن و باتیستا مسلما با باختش رازی نمیشه پس یه کاری میکنن که باتیستا ببره

  3. Top | #22

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsi
    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    اقا شما دو تا چرا برعکس برداشت میکنید؟

    منظورم به ای کوئیت گفتم جی بی ال و رندی هست.

    مگه من عکس اون لحظه که رندی ای کوئیت گفت را نذاشتم؟
    خب اره گذاشتی.پرسیدن باخت رندی از سینا چه ربطی به رفتن باتیستا از کمپانی داره؟
    گیریم که باتیستا از سینا باخت مگه قرار کمپانی رو ترک کنه؟
    یه شایعه ای پیچیده که اگه باتیستا تو اور د لیمیت ببازه کمپانی رو ترک میکنه که اونم هنوز معلوم نیست.
    شماها امروز حالتون خوب نیست.
    میگم که تا الان توی بازی های ای کوئیت همه به سینا ای کوئیت گفتن که نفر بعدی هم باتیستاست.
    والا اینجور که خودش میگه میخواد تابستون کمپانی رو ترک کنه.از این حرفا زیاد زده.حالا حالاها میمونه.هنوز جا داره کشتی بگیره.

  4. Top | #23

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsi
    نقل قول نوشته اصلی توسط j.c
    اقا شما دو تا چرا برعکس برداشت میکنید؟

    منظورم به ای کوئیت گفتم جی بی ال و رندی هست.

    مگه من عکس اون لحظه که رندی ای کوئیت گفت را نذاشتم؟
    خب اره گذاشتی.پرسیدن باخت رندی از سینا چه ربطی به رفتن باتیستا از کمپانی داره؟
    گیریم که باتیستا از سینا باخت مگه قرار کمپانی رو ترک کنه؟
    یه شایعه ای پیچیده که اگه باتیستا تو اور د لیمیت ببازه کمپانی رو ترک میکنه که اونم هنوز معلوم نیست.
    شماها امروز حالتون خوب نیست.
    میگم که تا الان توی بازی های ای کوئیت همه به سینا ای کوئیت گفتن که نفر بعدی هم باتیستاست.
    والا اینجور که خودش میگه میخواد تابستون کمپانی رو ترک کنه.از این حرفا زیاد زده.حالا حالاها میمونه.هنوز جا داره کشتی بگیره.
    درست جا واسه کشتی داره ولی میتونه مثلا بره TNA اونجا همیشه جا واسش هست هرجا بره هم طرفداراش دنبالش میرن.
    اگر بره WWE کمتر از 2 سال 3 تا از استارای خوبش رو از دست داده.
    ولی نمیره

  5. Top | #24

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7658
    نوشته ها
    742
    تشکر
    863
    تشکر شده 643 بار در 230 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    137 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    این باتیستایی که من میشناسم بعید میدونم بره تی ان ای.

    دابلیو دابلیو ای میدونه اگه باتیستا بره تی ان ای ریتینگش پایین میاد و تی ان ای ازش رد میزنه.

    پس نمیره.

  6. Top | #25

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    بازی باتیستا و سینا از سه حالت بیشتر خارج نیست
    1.برد سینا
    2.برد باتیستا
    3.برد سینا و در آخر بازی باتیستا با سینا دست بده و یا به عبارتی باتیستا دوباره فیس بشه بعدش هم چند هفته ی بعد خداحافظی کنه و به حرفه ی بازیگری رو بیاره

  7. Top | #26

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    با باخت باتيستا به سينا,باتيستا به احتمال خيلى زياد کمپانى رو ترک ميکنه.ولى به نظر من يا باتيستا بازى رو ميبره,يا با يه اتفاق بازى رو ميبازه.چون در حال حاضر رندى و اج که باهم بازى دارن,جريکو هم که توى يه سناريوى ديگه قرار داره,سينا و باتيستا هم که باهم بازى دارن.ولى فقط شيمس هست که هنوز هيچ بازى براش در نظر گرفته نشده. پس به نظر من احتمال داره که مثلا با دخالت شيمس باتيستا بازى رو ببازه و به يه فيس تبديل بشه و براى تلافى روبروى شيمس قرار بگيره.اين يه احتمال هستش که شايد اتفاق بيفته يا شايدم اتفاقات ديگه اى بيفته.
    نظرتون چيه?

  8. Top | #27

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6720
    نوشته ها
    324
    تشکر
    36
    تشکر شده 36 بار در 21 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    64 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نه آخه شیمس مگه مریضه که به سینا کمک کنه ولی احتمال کمک شیمس به باتیستا بیشتره

  9. Top | #28

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5835
    سن
    29
    نوشته ها
    1,143
    تشکر
    1,077
    تشکر شده 892 بار در 151 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    85 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsi
    با باخت باتيستا به سينا,باتيستا به احتمال خيلى زياد کمپانى رو ترک ميکنه.ولى به نظر من يا باتيستا بازى رو ميبره,يا با يه اتفاق بازى رو ميبازه.چون در حال حاضر رندى و اج که باهم بازى دارن,جريکو هم که توى يه سناريوى ديگه قرار داره,سينا و باتيستا هم که باهم بازى دارن.ولى فقط شيمس هست که هنوز هيچ بازى براش در نظر گرفته نشده. پس به نظر من احتمال داره که مثلا با دخالت شيمس باتيستا بازى رو ببازه و به يه فيس تبديل بشه و براى تلافى روبروى شيمس قرار بگيره.اين يه احتمال هستش که شايد اتفاق بيفته يا شايدم اتفاقات ديگه اى بيفته.
    نظرتون چيه?
    نظریه خوبی هست و احتمال بالایی داره چون شیمس تو همین دارک مچ راو که سینا با باتیستا سر کمربند بازی کردن باعث باخت باتیستا شد.

  10. Top | #29

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit

    نقل قول نوشته اصلی توسط THE PROUD
    نقل قول نوشته اصلی توسط Arsi
    با باخت باتيستا به سينا,باتيستا به احتمال خيلى زياد کمپانى رو ترک ميکنه.ولى به نظر من يا باتيستا بازى رو ميبره,يا با يه اتفاق بازى رو ميبازه.چون در حال حاضر رندى و اج که باهم بازى دارن,جريکو هم که توى يه سناريوى ديگه قرار داره,سينا و باتيستا هم که باهم بازى دارن.ولى فقط شيمس هست که هنوز هيچ بازى براش در نظر گرفته نشده. پس به نظر من احتمال داره که مثلا با دخالت شيمس باتيستا بازى رو ببازه و به يه فيس تبديل بشه و براى تلافى روبروى شيمس قرار بگيره.اين يه احتمال هستش که شايد اتفاق بيفته يا شايدم اتفاقات ديگه اى بيفته.
    نظرتون چيه?
    نظریه خوبی هست و احتمال بالایی داره چون شیمس تو همین دارک مچ راو که سینا با باتیستا سر کمربند بازی کردن باعث باخت باتیستا شد.
    اره ديگه منم به خاطر همين گفتم.دوستمون win که گفته شيمس مگه مريضه که به سينا کمک کنه.نه من منظورم اين بود که شيمس بازى رو بهم بزنه,که اين بلا شايد سر باتيستا بياد و باعث بشه نتونه قهرمان بشه. و بعدش با شيمس درگير بشه.
    نمى دونم شايدم
    شيمس باعث بشه باتيستا بازى رو ببره و بعد سينا باهاش درگير بشه?

  11. Top | #30

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit



    درو مک اینتایر در برابر کوفی کینگستن بر سر کمربند اینترکانتیننتال

صفحه 3 از 7 نخستنخست 12345 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک مخصوص دربی 70
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: 03-30-2011, 05:38 PM
  2. تاپیک مخصوص نقل و اتقالات لیگ برتر
    توسط Ariyan در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: 06-17-2010, 10:59 PM
  3. شرح تاپیک مخصوص رسامنیـــا 26
    توسط KANE در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-25-2010, 08:08 AM
  4. تاپیک مخصوص مطالب جالب ( تاریخچه مخ زنی .... !!! )
    توسط The Godfather در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 144
    آخرين نوشته: 12-24-2009, 12:47 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد