آره دیگه ... خسته شدیم ... نفر بعدی رو انتخاب کنید جناب آقای ریش سفید بدون ریش !!!![]()
آره دیگه ... خسته شدیم ... نفر بعدی رو انتخاب کنید جناب آقای ریش سفید بدون ریش !!!![]()
فکر کنم نفر بعدی The Champ is here باشه

مصاحبه ساسان چی شد؟
حالا که ما دسترسی داریم نشستیم حسابی این تاپیک رو از هر گونه غلط کُدبندی درستش کردیم !
ابول صفحه اول تاپیک رو یه مقدار خوشگلش کردم با اجازت اخه این تاپیک جهانیه باید زیبا باشه...
-----------------
ساسان هم تا اونجایی که من اطلاع دارم از طریغ پ.خ مصاحبه کرده به علت خراب بودن یاهوی ابوالفضل !! به زودی قرار داده میشه مصاحبه ی جنجالی و حاشیه ایش![]()
دوستان عزیز ابوالفضل یه سری مشکلات داشت و نمی تونست مصاحبه رو بذاره و متن رو داد به ما خودشو خلاص کرد![]()
مصاحبه ساسان رو به اطلاعتون میرسونم
رویداد : مصاحبه SASAN
محل برگزاری : از طریق پیام خصوصی
زمان برگزاری : یادش نیست
------------------------------------------------
یه بیو از خودت بگو
من ساسان هستم 16 ساله از رشت ، دارم میرم تو 17سال
خانوادمون 4 نفره هست من پدرم و مادرم و خواهرم که از من بزرگتره
شغل پدرت چیه ؟
شغل آزاد ، فروشنده مواد غذایی عمده فروشی
وضعیت مالی تون چجوریه ؟
متوسطه خدا را شکر خوبه
چند ساله که تو نت هستی ...توضیحاتی بده..
من حدود 3 سالی هستم . اوایل زیاد نمییومدم یا اینکه کاری داشتم میومدم نت حدود 1 سالی است به طور دائم میام نت بیشتر برای سرگرمی میدومدم تا اینکه با این انجمن آشنا شدم.
درس و مشقت چطوره ...
همیشه درس و مشقم در وضعیت خوب بوده . یعنی به درسم میرسم . چون اینده انسان در همین است . سال سوم کامپیوتر هستم . و خداراشکر وضیعت درسیم خوب است . فقط امسال یک بدشانسی اوردم . 5 روزی مریض بودم . که 2 امتحان ندادم . از دست دادم . معلم ها گفتن در حد قبولی نمرتو میدیم . اما با اصراری که کردم . شاید بزارن دوباره امتحان بدم . در کل سرمایه زندگی همین علم است.
چطور به کشتی کج علاقه مند شدی و اولین بازی که دیدی چی بود....
اولین بار به وسیله بازی رایانه ای اشنا شدم . و علاقه پیدا کردم . و بعد با سی دی که از یکی از دوستام گرفتم . اول فکر میکردم واقعی با هیجان کامل میدیدم . ولی بعدن نه انچنان . الان هم بیشتر بازیهای سینا . و جالب را تماشا میکنم.
اولین بازی که دیدم . تو همون سیدی بازی تگ تیم سایورسریز 2001 بود فکر کنم تیم استون کلد با راک . که راک برد.
**** استارهای مورد علاقت....
جان سینا .
بعد از سینا استون کلد را هم خیلی دوست دارم. و کمی جریکو و بعد آندرتیکر کبیر
اگه سینا بره تو هم میری ؟
نمیدونم . شاید تا اون موقع برم . سینا تا 10 تا 15 سالی میتونه بازی کنه . اگه برم شاید منم دیگه نبینم. اما خیلی ناراحت میشم در اون لحظه .
بهترین بازیهای که دیدی
رسلمنیا 22 . بازی سینا با ترپیل اچ . سایورسریز 2001 . تیم راک با استون کلد .... اینفورگیون 2006 . سینا و اج .
تا حالا تحت تاثیر قرار گرفتی کی بوده؟
اره . وقتی سینا تو اینقورگیون اج را برد . و کمربندو برداشت همون لحظه از خوشحالی گریم گرفت . عجیب تحت تاثیر قرار گرفتم . هرگز اون لحظه فراموشم نمیشه . خیلی دوست داشتم تو ورزشگاه بودم . وقتی لیتا سینا را از بالایه نردبان رو میز شکوند میخواستم خودم یک اف یو به لیتا بزنم . و اخر بازی که سینا . اج را روی 2 تا صندلی داغون کرد . خیلی حال کردم . و اخر بازی اشک خوشحالی ریختم.
چرا اینقدر اهل کلکل هستی اونم سر **** استار....حتی بعضی وقتا فحاشی کردی درست نبوده کارت....
کل کل برای سینا زیاد کردم . ولی فحاشی باید بگم دست خودم نبود. یک گروه 10 نفری تو یاهو ریختن سرم . منم تک و تنها . هر چی میخواستن گفتن . اصلا نمیدونم اینا کی بودن . اینقدر عصبی شدم . یک سند تو ال دادم ......... فکر کنم خودت بدونی . در اون لحظه هیچی برام مهم نبود. تا اینکه اروم شدم . بعدن ماجرا باتیستا مفصله تو سایت . یعنی تنهایی با طرفدارش تو فروم کل کل کردم . اما از کل کل خوشم نمیاد. نمیدونم چرا کسی به سینا یک چیزی میگه . من کنترلمو از دست میدم . و یک چیزی باید بگم . الان 1 ماهی است دیگه کل کل نمیکنم و به حرف های معین گوش دادم. اما یک بار اعصابم خورد شد . با اییدن تو چت روم انجمن کل انداختیم . و بعد تمام شد . اما فردا اودم فروم چت روم بسته شده بود. که معین از دستم بد ناراحت بود. اما در کل این عادتم را گذاشتم کنار.
ارزششو داره؟
ارزش که نداره . مثل این میمونه که هواداران پیروزی استقلال بعد از بازی بزنن اتوبوس ها را اتش بزنن . کلا این عادت بد را گذاشتم کنار.
اما یک واقیعتی است . باید بگم . من باتیستا را خیلی دوست دارمهمینطوری الکی خواستیم به یک استار تیکه بندازیم . سینا همون موقع با کچل بازی داشت . منم به این گیر دادم . همه فکر میکنن من اینقدر از باتی بدم میاد که باتیستا را بکشم. اما من تا حالا سرکاری کار کردم حتی میدونم طرفدارای باتیستا انجمن به جز تو هچکی شکل دیدن منو نداره . اما این به قول خودت یک استوری لاین برای سرگرمی بود.
چطور با انجمن اشنا شدی
من میخواستم نتیجه رویال 2008 را بدونم چی شده . بعدن اینجا را رو دیدم نوشته بود اخبار رویال رامبل . رفتم دیدم میگه بامداد رویال است . فرداییش اومدم خوندم سینا اول شده شاخ دراوردم . و اینجا بود که با فروم اشنا شدم . و تا الان که در خدمتت هستیم .
بهترین دوستانت در انجمن
اولین دوستی که تو انجمن پیدا کردم . ارمان و معین بودند. و بعد با خودت . حامد . کیومرث . هامون . امید . عرفان . امیرارین . مجید .و ....... بغیه که تعدادشون زیاد است . جدیدن هم با بابک و کاوه دوستم.
تحلیلهای کلی تو از ادمینها .. مدیران بخشها ..معاون و ناظم...
هامون : تو کارش تکه . هیچ کم و کاستی برای انجمن نگذاشته . و تلاش گر است . و انشالله که همیشه موفق باشه . به درخواست های کاربرا خوب رسیدگی میکنه. و باید اینو بگم . یک اخلاق خوب داره . که کمتر ادیمن و مدیری و اون این است که . بین خودش و کاربر و مدیرا فرق نمیزاره . که این نقطه قوتش در مدیریت است.
امیر ارین : امیر ارین بچه بامرامی است . و خوش اخلاق . که خیلی حال میکنم باهاش . فروشگاه هم داره . و موفقه . در کل از نظر اخلاقی یکی از بهترینهاست و الگو.
حامد : زحمت کشترین فرد انجمن . که در همه بخش ها است میشه گفت عصای دست هامون حامد است . همیشه از اون اول همراهیش کرده . و هر بخشی مثلا افت کنه . اون بخش را میکشونه بالا . در کل اگه نباشه مثل اینکه یک چیز کمه. موفق باشه.
سینا : بهترن مدیر و ناظم سایت همین است چون سیاستی داره که هیچ یک از افراد داخل انجمن ندارن . میتونین مشاهده کنین دوران ناظم بودن ارش با سینا را . اوایل این سینا را اینقدر اذیت کردم . که دوست داشت من برم نیام انجمن. تویه 1 ماه حدود 1000 تا پست دادم . که خود سینا میگفت ایتالیا قهرمانه
الان که اصلا خودم کسایی هستم که بهش کمک میکنم برای جلوگیری از اسپم.
اما در کارش کسی مثل این وجود نداره .
معین : معین رو که خیلی دوست دارم . هر مشکلی داشته باشم با معین در ارتباط میزارم . بچه توپ و باحال. به قول معروف با اخلاق ترین کاربره انجمن از نظر من مرد سال اخبار باید خودش بشه مدیر اردش شدنش مبارکش باشه. تویه بخشش دو نفری هستن بهش کمک کنن. اما تنهایی هم میتونه بچرخونه . چون تو کارش دقیقه و استاده. . زمانی که مدیر بخش بازی بود. اخراش به من گفت تویه این هفته میرم بخش اخبار . منم بهش تبریک گفتم . اما فکر کردم شوخی میکنه . ولی واقیعت داشت . و در کارش موفق است.
ارمان : اولین دوستم در فروم . موقعی که کاربر طلایی بود. اینقدر فعالیت داشت . که فکر کنم حاجی جان خودت تایپیک بهترین کاربر بهار را زدی . ارمان با اختلاف زیادی اول شدی . تویه تابستان هم همینطور تا اینکه به حقش مدریت رسید . اما بدشانسی اورده در چندین ماه کل پاییز بیشتر مشکلات کانپیوتر و قطعی نت داشت که نتوست برسه . اما 2 ماهیی است که همون ارمان قبلی است. همیشه موفق باشه.
کیان : کیان یکی از زحمت کش ترین افراد انجمن در این 1 سال بوده . به نظر من حقش بود جز فینال های برترین کاربر سال باشه چون تایپیکهای بهار و تابستونش خیلی عالی بود و الان هم کار معمولشو ادمه میده . و تویه این بخش اگر انجمن تا 100 سال دیگه هم باشه. این مدیرش است![]()
کلا بچه ها باحال و ارامی است . ارامشش قابل تقدیره . ارزویه موفقیت دارم براش.
عرفان : عرفان کلا باید اسمشو گذاشت . متعصب فروم . چون خیلی تعصبی است . و هر وقت کسی چپ نگاه کنه . برخورد میکنه . و مدیر شدن موزیک هم حقش بود. چون خیلی در این 3 ماهه که این بخش بی تکلیف بود. نگذاشت بخوابه . و به حقش رسید. تگ تیم تیم جدیمون هم هست .
ابولفضل : محبوبترین فرد انجمن . که همه بچه ها دوستش دارن . و احترام زیادی واسش قایلند . به قول خودت ریش سفید سایت . مدیریت گوناگون هم حقش بود.
ساسان کمتر از 1 ساله که تو انجمن عضوه ولی به قدری عالی کار کرده که همه میشناسنش ...فکر میکنی چه عواملی باعث شد ...ایا فقط حضور فعال بود...؟ من خودم اعتقاد دارم یکی از دلالیلش مهربون و صمیمیتت با بچه ها بود...
من اوایل که اومدم تو انجمن . حدود 6 ماه فقط استفاده میکردیم و کاری نمیکردیم . تا اون تایپیک جام ملتها شد . که از اونجا اومدبم انجمن . همیشه اخلاق درست در کارم انجام میدم. و همیشه با همه خوب صحبت میکنم . اما وقتی اون فرد عصبیم کنه . دیگه قاط میزنم . همون اوایل با خیلی دوست شدم . و با بیشتری بچه ها اشنا بودم . الان هم که با همه اشنایی کامل را داریم . یادمه یکی از بچه ها بود به نام اییدن طرفدار رندی . من اون اویل بود. گفتم ایول رندی هم مصدوم شد . اییدن تو تایپیک اومد فوش داد. ولی من گفتم اگه ناراحتت کردم معذرت میخوام . ولی درست صحبت کن . و بعد کار به جاهایه باریک کشید . پیغام خصوصی. از این حرفا . چندین بار به هامون گفتم. گفت رسیدگی میکنم. و اون موقع عرفان اون پیغام را بهم داد. که بعد از اون ماجرا تو یاهو عذرخواهی از این حرفا . و هنوزم که هنوزه باهاش دوستم . شاید ایدین تنها فردی بود . که از من بدش میومد. که خودت و بغیه بهش گوش زد کردین . و از موقع تا الان خبری ازش ندارم .
در مورد بخش گالری صحبت کن...با ارمان تگ تیمی ولی مثل اینکه زیاد باهم جور نیستین...توضیحاتی بده..اون میگه تو بعضی وقتا دخالت میکنی... ....
بخش گالری . که بخش معروفی است . با ارمان و عرفان هم هست تگ تیم شدیم . من اصلا نمیدونستم گالری چیه . وقتی نت ارمان قط بود. و عرفان هم نمیتونست بیاد. یک بار عکس هفتگی رو همینطوری گذشاتم و بعد این کار تداوم پیدا کرد و همیشگی شد. و بعد ارمان بازگشت . یک هفته ای گذشت . من عکس هفتگی گذاشتم . ارمان اعصابش بهم ریخته بود. گفت تا من هستم . تو چرا میزاری این حرفا . این بی نظمی تا 3 ماهی ادامه داشته . و الان یک ماهی است اکه اصلا مخالفتی و چیزی نداریم . تو این 1 هفته ای هم مدیر شدم . تقسیم کار کردیم . و فکر نکنم دیگه مشکلی داشته باشیم . در کل بخش پیچیده ای است . شاید وارد شدن من به این بخش . چیزی شبیه به وارد شدن معین از بخش گیم و کامپیوتر به اخبار بود.
در کل بچه ها رویه 3 بخش اخبار . عکس . دانلود زیادتر میگردن . و مدیریت این بخش هم ارمان است . تو کارش اینقدر عالی است. که این بخش سرپا است. و هیچ وقت نخوابیده.
چطور شد که یهو عزمتو جزم کنی از این رو به اون رو شدی ...ساسانی که همش اسپم میداد شد به یکباره یکی از برترین کاربران سایت از همه لحاظ...
من اول که شروع کردم به فعالیت . با یک عکس هفتگی بود. البته قبل از اون یکی دو تا تایپیک داشتیم . که اصلیترینش هواپیما بود. بعدن از زدن اون تایپیک عکس . چنند تا فیلم اپلود کردیم . و با یکی از بچه ها تایپیک زدیم . دانود بازیها با حجم کم . از اون جاها بود که فعالیتم شروع شد . و بعد که ارمان نتش مختل شد. کسی هم نبود عکس بزاره . من 2 تا 3 بار دیگه عکس گذاشتم .که ایت کار ادامه پیدا کرد . و همین طوری عکس گذاشتم . و این کار ادمه پیدا کرد . و مثل یک عادت روزانه برام شد. و ادامه دادم . و الان هم همینطور در بخش گالری فعالم با ارمان.
چطور شد که تصمیم گرفتی بری بزنی به کار عکس و گالری ..>؟
من اصلا اهل بخش گالری نبودم . و عکسی هم میخواستم تو گوگل سرچ میکردم . و نمیدونستم سایت Wwe عکسی هم میزاره . بعدن یک روز رفتیم سایت . فکر کنم عکسهای هاردکور بود. دیدم فلشه چطوری بگیرم . بعدن یکی راهنماییم کرد گرفتم . بعدن عکسهای قبلشو نگه کردم . دیدم بغیه همینارو میزارن انجمن . دیدم چند روزی است کسی چیزی نزاشته . تصمیم گرفتم . عکس را بزارم تو فروم . وقتی گذاشتم . استقبال شد. فرداییش بازم گذاشتم. و دیدم در کارم موفقم . تصمیم گرفتم در همین بخش کار کنم . و واقیتش موفق هم بودم . یک تایپیک با هامون زدیم . تمام عکسهای سایت دبلیو ای . داره کامل میشه . فکر کنم تا 1 ماه دیگه کامل است . و الان هم عکس میزارم . البته با تقسیم کاری که با ارمان داشتیم . من بیشتر عکسهای کامل و **** را میزارم . ارمان هفتگی. فکر کنم خودت متوجه شده باشی. و در بغیه به هم کمک میکنیم. کلا بخش با صفایی است. اما بعضی بچه ها وقتی میگن فقط به خاطر اینکه عکس **** میزاری . کارت عالی است . زیاد خوشم نمیاد. در کل هنوز هم پابرجاییم .
اینترت پر سرعت داری ؟ کار تو انجمن روزانه چقدر وقتتو میگیره ..کلن روزانه چه وقتایی بیشتر ان هستی...چند ساعت تقریبی میشه؟اگه یک روز خودت رو کامل توصیف کنی بهتره..
سرعت من زیاد نیست . 64 است . من بیشتر وقتها انلاینم . یعنی من . معین . ارمان شاید بیشتر از همه تو انجمن هستیم. بیشتر ساعت 2 تا 4 . و 6 تا 9 اگه باشم هستم. بغیه موارد کم پیش میاد. از این هفته ها به بعد شاید کمتر باشم . به دلیل کلاس های زیاد . فقط یک روز بود یادمه 13 ساعت کامل نت بودم . داشتم یک بازی دانلود میکردم . البته خودم پایه کامیپیوتر نبودم . حجمش زیاد بود بازی مجبور بودیم دیگه :4:
مثل اینکه بازی اپلود هم میکنی درسته ؟
اره بازی هم اپلود میکنم . و میزارم . بازی . کلیپ . فینیشر . و تایپیک های متعددی در این بخش با بچه ها داشتیم. البته تا حدود 15 مگ . بیشتر سرعتم اجازه نمیده . یعنی نمیتونم مثل کیان یا بربد بیام 500 مگ اپلود کنم . الان هم با مجید لشلی . کلیپ میزاریم . در کل اگه وقت داشته باشم بازی میزارم . چند مدتی هم تو بخش موزیک به درخواستها رسیدگی میکردم . اما دیدم عرفان برگشته . دیگه زیاد سمت موزیک نرفتم . چون عرفان تخصصش تو این قسمت زیاد است.
ایا میتونی خبر هم بزاری ..یعنی من اعتقاد دارم میتونی ...تا حالا بهش فکر نکردی؟ مگه معین نبود از سگا رفت تو خبر!!!
آون اوایل که بودیم سه تایپیک زدم . و گذاشتم . به نوعی میتونم. اما مثل معین نه . چون انگلیسیم ضعیف است . کلا از این زبان انگلیسی بدم میاد . نمیدونم چرا. زورم میاد کلاس برم / یعنی هر کلاسی رفتم . زیان اصلا دوست ندارم . چون گوش نمیدم . معین که تو کامپیوتر و گیم بود . وقتی بخش اخبار خوابیده بود چون انگلیسیش خیلی خوب بود خبر میگذاشت . و دید کارش گرفته . خوب رفت این بخش . و واقعا هم موفق است .اما زیاد تو نخ بخش اخبار نبودم . که همیشگی فعالیت کنم.
چرا اینقدر برخلاف روحیه کلکلیت ولی خیلی منطقی و مهربونی ...؟خیلی به همه احترام میزاری...
احترام شرط اول در همه چیز است . اخلاق نیک باید همیشه باشه . اما این کل کل را نمیشه ترک کرد .
در کل همیشه سعی دار به بزرگتر و کوچکتر از خودم احترام بزارم . اما همیشه سعی میکنم کسی را از خودم نرجونم .
ارزوی بزرگتری تو انجمن داری ؟
ارزویی نداشتم و ندارم. بیشتر در انجمن به خاطر سرگرمی . و رفاقت های دوستانه میام .
به تشکر و تنکس چقدر اهمیت میدی ؟
به تشکر و تنکس هم اهمیت میدم هم نمیدم . اما تایپیهای مهم باید تنکس توش باشه.
ساکت ها و بازیگوش های انجمن کیا هستن؟
ساکتها :: شایان R . و بازیگشو ها . خودم و ارمان .
اخلاق بیرونیت چطوره؟! یعنی بیرون از انجمن و داخل یاهو
اخلاق بیرونی معمولی هستم . کاری به کسی ندارم . بچه ارامی هستم. داخل انجمن که فکر کنم همه میدونن . ساکت . ارام . فقط جو گیر میشم کل کل میکنم.
به نظرت حقت بود مقام برتر بیاری تو برترینهای سال 2008 ؟
در مورد این مسابقات و سطح کیفیش هم صحبت کن....
نه زیاد . به نظرم حق کسایی مثل کیان . ارمان بود در جایه سوم به جایه من باشن . کلا سطحش خوب بود. ولی اگر بچه های قدیمی تر فروم هم شرکت میکردن بهتر میشد.
بجز انجمن اینجا جای دیگه هم هستی اسم ببر...
یک انجمن بود . و هست . gmmode . تو اون بودم . اما دیگه نمیرم . الان 2 ماهی است دیگه جایی نمیرم .
تعصب به انجمن زیاد داری یا عادی ...این جمله هایی که تو امضات هست ...واقعان از روی تعصبه...؟
هم دارم . هم ندارم. بیشتر موقعات عرفان یک طرح میچینه . باهم زیر امضا چیزایی نوشتیم. ولی در کل تعصب داریم .
تا کی تو انجمن میمونی فکر میکنی ...
شاید تا 3 سال دیگه . تابحال به این موضوع قکر نکردم .
از اخلاق بیرونیت بگو....چه جور ادمی هستی ...
بیشتر ساکت و ارام هستم . اهل زدوخورد نیستم . به کسی هم کار ندارم . زیاد تو درگیری شرکت نمیکنم. در کل ساده هتم.
اهله دختر بازی و دوست دختر این چیزا چی ؟
اهل هر کاری باشیم . اهل این کار نیستم . کلا مخالف این کارم . خوب یعنی چی اخه . یکی دیگه بیاد به ناموست چشم داشته باشه خوشت میاد. کلا از دختر بازی از این حرفا بدم میاد. برای همین خیلی بهم میگم تو کوچکی 13 ساله میمونی . اهل این برنامه ها نیستم .
اهله اهنگی ؟ خوانندگان مورد علاقتو نام ببر....
اهل اهنگ هستم نه زیاد . کلا از اهنگ رپ بدم میاد . مخصوصا ایرانی . یعنی از خوانددگان رپ ایران بدم میاد . کلا دوست دارم رپ ایران با خوانندگانش نابود بشه بره. با پاپ ایرانی دوست دارم . خواننده مورد علاقم . ارش . حبیب . ابی . شادمهر است .
اهنگ خارجی . هم امینم گوش میدم . البته بگم با رپ خاج حال میکنم . ایران نه .
اهله سیاست و و...
در این مورد اصلا حرف نمیزنم . اصلا تو سایست قدم نمیزارم . اصلا برام اهمیتی نداره .
یه خاطره شیرین از انجمن تعریف کن :
The king of spam
شاید بگم تویه 1 ماه حدود 1000 تا اسپم بیشتر دادم . بدبخت سینا . شاید میخواست من برم برایه همیشه .
البته خاطرات خوبی بود. یک مقدار بیکاری میومدیم نظر میدادیم. البته به نظرم اون دوره جام ملتها از هم بهتر بود. خاطرات زیادی تو اون تایپیک داریم. در مورد ایتالیا
اما گیر دادن به کچل خلن مقل عجب حالی دادباتی کچل.
یه خاطره تلخ از انجمن تعریف کن :
درگیری با اییدن طرفدار رندی . که بیخودی اومد فوش داد منم ادامه ندادم از این حرفا . کلا شاید این تنها خاطره بد بود. و گرنه در انجمن با بیشتر بچه ها دوستم . البته باتیستاییها که همه الان مخالفمن . وسطایه مصاحبه گفتم این یک استوری لاین بود. و کلا همه را سرکار گذاشتیم . عشقی به کچل خان مقول گیر دادم .
در یه کلام بگو :
شهر و دیارت : بهترین.
ایران : وطن من .
امریکا : دوست داشتنی .
******* : جهان و ماورا .
طبیعت : زندیگ.
غزه : شهر اتش خون .
رئیس جمهور : چیزی نگم بهتره .
مک ماهون : مدیر مقتدر .
جنوب : افتاب سوزان.
شمال : شهر زندگی.
هامون : به قول کریم خان زند . نماینده مردم .
امیر آرین : اخلاق و بامرام . فروشگاه هم موفق باشه.
سینا : سیاست.
داوود : پرتلاش . نکنته منفی : اتقاد پذیر نیست .
حامد : زجمت کش. نکته اصلی که خوشم میاد رک بودنشه .
معین رایپ : عشقه منه . خش اخلاقتررین کاربر فرم به قول خودش : رست این پیس
بهنام : کچل
آرمان : Arman – Fu The "Dirty" ذوست داشتنی.
علیرضا هانتر : زحمت کش . اما من نفهمیدم را رفت .
هادی : کامپیوتر انجمن .
کیان : دانلودر سایت . اگه نباشه . یک تخته فروم کمه .
امیر 619: منو یاده راک میندازه . اما در کل یعنی با هم باشیم فقط شکلک نیشخند میدیم
ساسان : خودم
عرفان : تریپل اچ . تعصب .
میلاد : زیاد نمیشناسمش . اما هیمن که طرفدار سینا است . و لینک فیلم پیدا میکنه . موفق باشه.
وصال : بچه خوبی بود. ولی رفت و دیگه نیومد.
علی گلدربرگ : من یاد همون مرحوم گلدبرگ میندازه . اشتب شد . فکر کردم گلدبرگ همون اددی است .
کیومرث : رک ترین ادم زمین . تا ثابت نکنه حرفشو نمیره . سمج . در کل دوست خوبی است.
آرمین13 : تریپل اچ .
معین نو فیر : من زیاد نمیشناسمش . اوایل که بودم . معین خان نبودند وقتی که برگشتن . مشخصه دیگه محبوب ترین فرد انجمن است.
محمد هوگن : فقط میدونم داداشته
فربد : کین . شب میاد به خوابت
ابوالفضل : دوست داشتنی فرد در انجمن . محبوبیت . جایایه پدرمو داره.
پین کود : کلک . و دوست داشتنی .
اونلی باتیستا : دل خوشی از من نداره . خوب چیکار کنم کچله دیگه طرف .
باربد : پیدیده سال .
پوریا (کین) : ایساک یانکم دی دی سی .
مجید لشلی : عاشق
ممنون ممنون از مصاحبه ی خوبتون
هم دست معین درد نکنه هم ابوالفضل هم ساسان
خب ساسان بچه بسیار خوب و پاکیه که خیلی من دوسش دارم , روزای اول که بچه ها میومدن بهش تیکه مینداختن من بالاخاش در میومدم , هربار هم تو یاهو با کسی دعواش میشد به من میگفت پدر یارو رو در میوردم , مثل اون یارو که به گو* خوردن افتاده بودمثل داداشمه
اولین کسی هم بود که باهاش تگ تیم تو انجمن شدم !!!
اما بعضیا فکر میکنن ما با هم بدیملازمه بگم اصلا بد نیستیم خیلی هم رفیقیم " اما تو 3-4 جا بخاطر این که کار من رو کرد باهاش جر و بحثم شد و یکبار هم با این که خودش میدونست تاپیکش رو پاک کردم :| که بعضیا باز فکر میکنن ما با هم بدیم !
اما واقعا ساسان بچه پاکیه و هیچی تو دلش نیست که همین اخلاقش من و شیفته ی خودش کرده !
اینا همه یه طرف :[size=large] ایتالیا قهرمانه یه طرف[/size]
موفق باشید .
اولا از همه ی کساییکه این مصاحبه رو تنظیم کردن تشکر میکنم ... ابوالفضل و معین جان و ساسان !!!
ساسان به نظر من دوست داشتنی ترین فردیه که تو این انجمن دیدم و به نظر من هم مدیریتش حقش بود ... آرزو میکنم همیشه خوش باشه و یکی یکی نردبونو بره بالا و کمربند ایران wwe رو تو دستش بگیره !!!![]()

سلام
مصاحبه کوتاه و بدون جنجالی بود چون خود ساسان هم زیاد تو حاشیه نیست.
ساسان به یک باره دست از اسپم کشید و به صورت جدی کار خودش رو شروع کرد که جای تحسین داره.
من تو یاهو از ساسی عذر خواهی کردم ولی باز هم جلو جمع هم یک باره دیگه ازش عذر خواهی مینم به خاطر یه همون ماجرای ایدین ارکی او .برا ساسان توظیح دادم ماجرا رو ولی باز هم جلو جمع ازش عذر خواهی میکنم.
فقط و فقط:
IWE SOLDIERS
فعلا یاعلی.

ما نیز از همه کمال تشکر رو داریم ابولی فقط من بگم
من شنبه تا 2 شنبه نیستم دانشگاه دارم شاید برم پیش مجید
می تونی زنگ بزنی وقت بگیری بچه پر رو
حالیت می کنم
از ساسان هم ممنون خوشم میاد مثل خودم ایتالیایی
یادمه جام حهانی بود 2006 رو می گم با یکی از دوستام وقتی هنوز مقدماتی هم شروع نشده بود شرط بستیم که کی قهرمانه من گفتم ایتالیا و شد اون گفت آرژانتین که البته عالی بازی و کرد نا حق و توی یه اشتباه و اونم تعویض ریکلمه حذف شد
--------------------
بگزریم ایتالیا قهرمانه
موفق باشین
یا حق

مصاحبه اونم از طریق پیام خصوصی واقعا جای تحسین داره
هم دست معین عزیز درد نکنه هم ابوالفضل و هم ساسان
ساسان یکی از کسانی بود که واقعا مدیریت حقش بود همانگونه که انرجیه هسته ای حق مسلم ماست:4ادمه اولین کسی بود که تو انجمن باهاش صمیمی شدم و جزو یکی از بهترین دوستامه.اخلاق نیکویی داره و خیلی بچه آروم و با ادبیه.من هرچی ساسان رو میبینم انگار خودم رو میبینم
فقط موندم ساسان چرا من عاشق؟
در آخر هم امیدوارم به آرزوی قلبیش برسه ((باختن سینا تو NWO))
ساسان جان واست آرزوی موفقیت میکنم عزیزم
================================================== =
زهر مار هادی،شاید چیه؟باید بیایتو چطور میتونی با احساسات من بازی کنی؟
دوشنببه منتظرتم
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)