RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
[align=center]ای بابا هادی جون مارو کردی پت و مت؟:11:
ولی دیدید که منو بهمن چقدر نقش کلیدی داشتیم توی این داستان؟:4:
والا ما که امروز که بشه 13 فروردین رو در خدمت خانه بودیم و در دامان خانه به سر بردیم به جای طبیعت:4:و در چتیدن با بابک اچ بی کی بودیم:4:
دوستان امروز با باربد چت میکردم،و اینکه گفت از مصر رفته و لندن سکونت پیدا کرده،فعلا خونه یکی از آشناهاشون هست تا خانوادشون بهش ملحق بشه:30:
گفتم این سریال آبگوشتی یوزارسیف مخ همه رو درگیر کرده گفتم یه مطلبی بذارم واستون:4:
اکنون که به لطف جیب شما عزیزان و مرحمت ها و بخشش های رئیس محترم جمهور و تنی چند از نمایندگان مجلس از جیب مبارک پدرشان ، سریالی بدیع ، زیبا ، حرفه ای و آموزنده تهیه گردیده است ، از شما دوستان تقاضا می گردد به جای جک در آوردن ، هیزبازی و دنبال کردن رابطه عشقی یوسف و زلیخا به نکات اصلی این سریال که فرج الله عزیز این همه زور زده تا به شما بفهماند ، توجه فرمایید :
1- یکتا پرستان انسانهای بسیار مهربان، خوش قلب و خوبی هستند.
2- کاهنان معبد آمون و کلن غیر یکتا پرستان انسانهایی خنگ ، دست و پا چلفتی و احمقند.
3- بت ها موجوداتی بی عرضه هستند که هیچ کاری نمی توانند بکنند ولی خدا خیلی کار می تواند بکند.
4- کسانی که بت ها را می پرستند همگی بدون استثنا آخر کار بدبخت و بیچاره می شوند و یکتا پرستان خوش و خرم زندگی می کنند.
5- مخالفان یکتا پرستی همگی انسانهای دزد و شارلاتان و پدرسوخته اند و موافقان یکتا پرستی همگی زحمت کش و مظلوم و معصوم.
6- آدمهای خوب همگی ریش دارند و آدمهای بد همگی ریش و سبیلشان را می زنند.
7- یوسف چون خداپرست است، بسیار محبوب است ، بسیار باهوش است ، تمام حرفهایش درست از آب در می آید، همه او را دوست دارند ، بسیار آرام و متین است ، خوش قیافه است ، صدای دلنشینی دارد ، تمام کارهایش درست است.
8- زلیخا چون بت پرست بوده ، زشت می شود ، کور می شود ، گدا میشود ، بدبخت میشود.
9- افراد قبل از یکتاپرستی همواره در اضطراب ، خشم و عصبانیتند و بعد از گرایش به خداپرستی بسیار آرام ، متین و مهربان می شوند.
10- کسانی که حرف پیامبر را گوش نکنند به گرسنگی و بدبختی و قحطی دچار شده و کسانی که حرف های او را باور می کنند به آسایش می رسند.
با عنایت به اینکه شش میلیارد ناقابل صرف ساخت این فیلم ارزنده و گرانبها شده و هنوز عده کثیری در نخ رنگ چشم یوسف می باشند ، ذکر موارد بالا ضروری به نظر می رسید. از کلیه عزیزان تقاضا دارد که ده باراز روی موارد بالا نوشته و روزی سه بار با صدای بلند موارد فوق را تکرار نمایند. باشد که تاثیر کند .[/align]
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MAJID LaShLeY
[align=center]
از کلیه عزیزان تقاضا دارد که ده باراز روی موارد بالا نوشته و روزی سه بار با صدای بلند موارد فوق را تکرار نمایند. باشد که تاثیر کند .[/align]
داش مجید من مشقامو نوشتم نمرمو چند میدی؟:4:
یه تشکر دارم طلاییه تپل مپلو قهواییه
این تشکر رو نداشتم مشقامو خوب نوشتم
مجید بهم عیدی داد یه تشکر قلقلی داد
:4::4::4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
من 13 بدرم رو در سینما فیلم اخراجی ها 2 در کردم.سبزه پیدا نکردم موهای یه حاج خانم که نشسته بود رو یواشکی گره زدم :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ابوالفضل خیلی جالب بود مطلبت بخصوص دو خط اولش.
اما من هم 13 بدر رو همراه با هامون ( ریاست محترمه ی انجمن ) مجردی رفتیم و چرخیدیم پارک و .... کلی داستان بسیار هم خوب بود جای دوستان خالی
هادی کجاس ازش مطلب نمیبینیم فکر کنم نوبتی بعد پست ابوالفضل پست میدن یه روز هادی یه روز مجید
گفتم میونه نوشته های بلند بالای 3 استاد اسرار من هم یه پیام پیام بازرگانی اومده باشم
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
عجب نحسی بودا ! من معتقدم نحسی 3 به داداشم ارتباط خاصی داره !
گفت دانلود نذار کار دارم ... منم خواستم زیر میزی رد کنم تورنت گذاشتم مودم داشت میترکید حالا فهمیدو مارو در کمال ارامش نصیحت و موعظه کرد و کاملا اتفاقی از 2 ساعت بعد سیستم ما 2 تا از درایو های مکرمه مان را پیدا نکرد ! هی میگه مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد :4: ! بماند ...
ما هم با دوستان نره خرمون رفتیم تو پار در اوج شلوغی اول با وسایل ورزش اختراع قالی بِباف عزیز نرمش کردیم یکمی هم در سرسره ها به اختراع حرکات موزون پرداختیم ( که به دلایلی ملت تو این بخش مارو نگاه میکردن :4: )
در راه برگشت هم چون دوستانمون خیلی میخواستم تعارف بترکونن تا چند دوره زمین شناسی اذوقه خردیم فقط به مستر بقالمون گفتیم عرض محلی در دسترس نیست باش تا پولشو بیاریم( با استفاده از پرشیان کــارت ! :24: :4: )
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
خب .... بعد از 12 روز عید که برام مثل کابوس بود و تنها سالی بود که انقدر بهم بد گذشت لااقل 13 به دره خوبی داشتیم !
به مناطق سرسبز لـَــفور ( خودمم نمیدونم کجاست این پدرم تو اخبار استان اینجا رو دید سرسبزه همه رو برداشت برد ) رفتیم و باید اعتراف کنم واقعاً جای زیبا و بی نظیری بود اما خیلی خیلی شلوغ بود مجبور شدیم چندین بازی هل این سل انجام بدیم برای جا پارک !!!
متأسفانه تصادف خیلی دیدیم همین سر راه تو راه بندون یه پراید با موتور سوار تصادف کرد خدا رو شکر کلاه ایمنی داشت هیچ چیزش نشد سریع منتقلش کردن ... خیلی امسال آمار تصادفات زیاد بود خدا کنه دیگه سال های آینده شاهد چنین آمار بالایی نباشیم ...
بگذریم چندین عکس از طبیعت گرفتیم و آپ کردم و تقدیم دوستان میکنم امیدوارم خوشتون بیاد
http://www.free2upload.com/img008/9yrkdu1i1cfpoyeyfxx.jpg
http://www.free2upload.com/img008/13ct052yog1ntvl8bs7s.jpg
http://www.free2upload.com/img008/cqcd6eedalqtacrjk05n.jpg
http://www.free2upload.com/img008/jopa59pt1chsa2kviy4.jpg
http://www.free2upload.com/img008/xz9q4505p4d8cefj6q1.jpg
http://www.free2upload.com/img008/irc6n6bnrh5m3ll1ma.jpg
http://www.free2upload.com/img008/9cih20qxongy4jnoaga.jpg
http://www.free2upload.com/img008/ps6e7cb012kp6id0juh.jpg
http://www.free2upload.com/img008/yo0xllz7va6h3e3odgup.jpg
اینم آخری که جداً عکس قشنگیه اما یک سری انسان بی اتیکت بطری نوشابه کوکاکولا انداختن وسط رودخونه ریدن به عکس !!!
http://www.free2upload.com/img008/97s1h4p56cygb3x10293.jpg
فردا هم انشالله برمیگردیم و جبران این چند وقت غیبت رو میکنیم اما اول از همه مصاحبه پوریا رو باید انجام بدیم
یاحق
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
همه از اهران پا ميشن ميان ده هاي كرج ما از كرج پاشديم اومديم تهران :4:*اون جا هر كي توقف داشت جريمه 100 %*
جرثقيلو يگانه ويژه آوردن هر كي ماشينشو نميبرد با جر ثقيل ميبردن :11: ما اثلا با ماشين خودمون نيومديم بيرون با وانت دوستان رفتيم :4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
معین محض رضای خدا یه 4 تا فضا بیشتر میگرفتی:4:4 تا عکس اول که همش شکل همه:4:
حداقل از جنبه های توریستیش عکس میگرفی:4:منظورم دافهای اونجا بودا:4:
حمید جون 15 بهت میدم:5:زیرشم واسط مینویسم بیشتر دقت کن دخترم:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
ما که سیزده به در جایی نرفتیم و در انجمن بودیم ولی چیز خوردیم و هیچ کی هم تو انجمن نبود:4:
RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!
تازیخچه ی پرپولیس:
در سال ۱۳۴۸ کارخانه ایران ناسیونال با مدیریت خیامی (از طرفداران تیم شاهین) تازه تاسیس گردیده بود و تیم فوتبال ضعیفی هم داشت ، (علی پروین هم از جمله بازیکنان این تیم بود) در این زمان(۱۳۴۸) فکر تبلیغ محصول این شرکت (پیکان) با استفاده از محبوبیت تیم شاهین، خیامی را بر آن داشت تا مذاکراتی با چند تن از شاهینیهای سابق انجام داده و آنان را به تیم پیکان دعوت نماید با رفتن آنها افراد باقی مانده نیز راهی جز پیوستن به ایشان ندیدند لذا تمامی بازیکنان شاهین (به جز عزیز اصلی ، دروازه بان شاهین) به پیکان مهاجرت کردند و در این سال عنوان قهرمانی باشگاههای ایران را از آن پیکان نمودند و در همین سال پیکان به جای تیم ملی در تورنمنت جام دوستی نیز شرکت کرده و در بین ۵ تیم مقام نخست را از آن خود کرد.
لازم به ذکر است که در این زمان پیکان در برابر پرسپولیس با تک گل علی پروین و نیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد.
در سال ۱۳۵۰ نخستین لیگ حرفه*ای فوتبال ایران با نام تخت جمشید شکل گرفت و پرسپولیس هم تلاش نمود خود را با استانداردهای حرفه*ای تطبیق دهد اما بدلیل فقدان زیرساختهای فوتبال حرفه*ای در کشرو این ایده بصورت کامل به فرجام نرسید و باشگاه پرسپولیس علاوه بر این نقص بزرگ بتدریج از مکتب فوتبال شاهین هم فاصله گرفت و رابطه خود را با سازندگی و تغذیه از بازیکنان جوان در آموزش و پرورش کم رنگ کرد و در مسیر استفاده کاذب از دسترنج دیگران و آوردن ستاره*ها از تیم*های دیگر قرارگرفت و هر روز محتاج تر از روز قبل شد و علیرغم برخورداری از طرفداران بیشمار از یک باشگاه به یک تیم تقریباً محلی نزول کرد ازجنبه فرهنگی هم با آرمانهای اولیه خود که از شاهین به آن منتقل شده بود دور شد بگونه*ای که این دو قضیه بزرگ همچنان گریبانگیر این نام بزرگ است.
پرسپولیس در غیاب شاهینیها با تصاحب ۱۲ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت حضور در پیکان بیشتراز یک سال به طول نیانجامید و مجدداً بازیکنان در سال ۱۳۴۹ به خانه خود برگشتند و قهرمانی اولین دور لیگ تخت جمشید در سال ۱۳۵۰ را از آن خود کردند پرسپولیس در ۵ دوره برگزاری لیگ تخت جمشید، با کسب دو قهرمانی (لیگ اول و دوم) و سه نائب قهرمانی ، به عنوان پرافتخارترین باشگاه کشور شناخته شد.
با وقوع انقلاب اسلامی، این تیم دچار بحران نفرات گردید و بازیکنانش بکلی عوض شدند و تعداد بسیار اندکی از بازیکنان قدیمی باقی ماندند. لیکن برگزاری مسابقات جام شهید اسپندی درسال ۱۳۵۸ و دیگر مسابقات، باعث گردید تا بازیکنان مستعد و جوان کشور نگذارند این باشگاه بلند آوازه از رونق بیفتد
ممنون :34:[hr]
خبری مهم:سرانجام پس از مذاکرات با چند گزینه داخلی "افشین قطبی"بعنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال به توافق رسید.
تیم ملی ایران پس ازشکست خانگی مقابل عربستان دست به تغییرات درکادرفنی زد و علی دایی را بر کنار کرد تا فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با چند گزینه داخلی آغاز کرده و در نهایت با افشین قطبی به توافق برسد.
شنیده ها از آن حکایت دارد که با بررسی کلیه جوانب و برنامه های کوتاه مدت قطبی، روز یکشنبه او رسما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد.