بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 108 از 248 نخستنخست ... 85898106107108109110118158208 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,071 تا 1,080 , از مجموع 2475

موضوع: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

  1. Top | #1071

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    با سلام به بچه های عزیز....
    بچه ها سعی کنید در وهله اول به معلمتون احترام بزارید ...
    با شکواییه اینجور چیزها خودتونین که ضرر میکنین...
    من خودم وقتی بچه بودم ..خانم معلمم با خط کش زد تو دستم منم رفتم براش چاقو کشیدم....البته تو دفتر نقاشی


    ای ابوالی داداش کجایی...رشت بدون تو صفایی نداره...
    داداش همه اینجا سراغتو هر روز میگیرن..
    یه روز اومدی اونجا تمام رفیقام عاشقت شدن ...
    داداش ÷س هی ادرسمو میگیری میخوای برام سی دی بفرستی پس کو من هر روز از صبح چشمم به دره که پستچیه بیاد ببینم دستش سی دیه..ولی ...
    بهرحال من کماکان منتظرم
    بچه ها سعی کنید همیشه بهم خوبی کنید خیلی خوبه ها بخدا...من خودم بچه که بودم همش ک... این و اون میزاشتم ولی بزرگ که شدم عوض شدم ... دمتون گرم...

    خوب با تشکر ما بریم دیگه...





























































    بابا منم امیر اقایی اینم عاقبت اعتماد داش معین به من ..داداش شرمنده فقط میخواستم چند لحظه ای روت باشم الان سریع میام بیرون...

    از شوخیا به رد ...معین تو ورود به انجمن مشکل داره...پسوورد که میده وارد نمیشه ..حتی با ای دی منم خواسته بیاد نتونسته ...لطفان بگید چی کار کنه..من تا اونجاییه که عقل ناقصم میگه باید ویندوزشو عوض کنه...البته من چندین سالی تو کلاسهای اموزشی بودم و قشنگ یادمه یه روز یکی از محصل هام اومد و بهم گفت که طریقه اسکرین شت رو بهش یاد بدم و یک روز باهاش مصائل سخت افزاری و نرم افزاری کار کردم..معین خودش شاهده چقدر من تو این مسائل واردم...یادش بخیر خودش بود بهم یاد داد چطور چراغ خاموش بیام تو یاهو


    بهرحال داداش ما منتظرتیم


  2. Top | #1072

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    الان این پست بالایی رو کی داده ؟ ابولفضل با یوز معین داده ؟ یا خوده معین داده ابول ویرایشش کرده ؟ اگه ویرایش کرده پس چرا اینجا ویرایش شده توسط فلانی ننوشته ! یکی منو روشن کنه گیج شدم ...

  3. Top | #1073

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    معین نمیتون وارد شه ابول با یوسرش اومده پست داده ... بعد اخر پست حقیقتو افشا کرده

  4. Top | #1074

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نه بابا
    مطمئني كيان؟
    الان نصف پست مال معين 3 خط وسط مال ابوالفضل تيكه پايين هم بي صاحبه
    جدي جدي چطوريه؟

  5. Top | #1075

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط MR.IWES
    امروز یه کاری تو مدرسه کردم بدبخت شدم...
    موضوع از اونجا شروع شد که زنگ تفریح یکی از بچه ها از اون سوتک اسباب بازیها دستش بود و هی سوت می زد تا تو کلاس هم این کارو کرد ولی اونجا سوتو پرت کرد. مدیر که ما رو تعقیب می کرد زود گفت کی بود سوت می زد ما هم مرام رفاقت رو گذاشتیم و نگفتیم (که ای کاش می گفتیم) 5 نفر رو برد بیرون که من هم جزءشون بودم.
    اول یه ذره بازجویی کردند بعد که دیدند حرفی نمی زنیم انداختنمون تو حیاط (تو اون سرما) زنگ دوم گذشت. فکر کردیم که دیگه تموم شده رفتیم کلاس. یه دفعه مدیر اومد گفت چرا رفتین تو کلاس...
    دوباره رفتیم بیرون تا ساعت 5:15. مدیر اومد گفت کی بود ما هم که زیر بار نمی رفتیم رفت و با یک شلنگ دراز اومد خواست مارو بزنه. اولین نفر هم من بودم و می خواست ما رو بزنه که من بهش گفتم من کاری نکردم بایدم منو نزنی که بهم گفت خفه شو پدر سگ عوضی برو بیرون!!
    من هم داشتم می رفتم بیرون که یه دفعه خواست منو از پشت بزنه... منم در یک اقدام ماهرانه شلنگو از دستش گرفتم! یه دفعه مدیر هلم داد که دیگه نمی دونم چی شد با کله رفتم تو صورت مدیر (باور کنید دست خودم نبود) از اون ور هم بچه ها و ناظم و معلم اومدند در دفتر ما رو جدا کردند و انداختنم بیرون... مدیرم گفت دیگه راهم نمیده...

    حالا به نظر شما باید چه خاکی بر سرم بریزم؟؟؟
    دوستان FU و باتيستا بمب رو پيشنهاد كردن ولي به نظرم به چنين مديري بايد تومبستون زد!
    اليته نه از نوع تيكري از نوع واقعي كه كله اش با خاك يكسان بشه.امتحان كن مطمئن باش از فرداش مديرت جلوت تعظيم ميكنه.

  6. Top | #1076

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    اگه پستو ابول ویرایش میکرد زیرش مینوشت !

  7. Top | #1077

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    بابا حالا یکی کرده چرا این قدر گیر می دین کی کرده کی کرده ؟ من کردم خوبه
    --------------------------------------------
    اگر می خواین در مورد ویروس توجیح بشین بفرمایید تالار کامپوتر یه طومار نوشتم بخونید
    -----------------------------
    شهید بزرگوار ساید نگفتی از اون دنیا چه خبر ؟ ما بیایم یا نه بالاخره تکلیفمون رو روشن کن تا غزه دم دسته
    -------------------
    شما هم که یه کلمه می گفتی نمی خواست فردین بازی در بیاری ولی من با روش سینا بیشتر موافقم معلومه تجربه داره
    --------------------
    من نمی تونم راهنماییت کنم آخه من همیشه انضباطم 20بود و با همه ی معلمها و مدیر ها رفیق جونجونی بودم و .............. آره
    --------------------
    این مشکلات هم به زودی با قالب جدید حل می شه
    البته من یه پیشنهاد دارم دوستانی که سیتمهاشون مشکل داره من می گم پست کنید بیاد تهران من درست می کنم رایگان فقط پول پوستش با خودتون می خوای معین و ابولی سیستمها رو بدین بیاد و همون روز دست می شن شک نکنین من خودم تا یک سال گارنتی می دم بهتون .
    --------------------------------------------
    موفق باشین یا حق

  8. Top | #1078

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]
    سلام بچه ها خوبید چطوریدها ؟

    حمید جان من جای تو بودم هیچ کاری نمیکردم فقط کتک می خوردم ولی بعدش به مدیر 4 تا فحش خار و مادر و همسر میکشیدم

    بچه ها معلم انگلیش ما انقدر سر کلاس شر میگه (نصیحت) که بچه ها بهش میگن جنگ اصاب اعصاب نها دقت کنین ترکم که هست دیگه هیچی

    امروز داشتیم سرود پرسپولیس قهرمان میشه رو میخوندیم یوهو ناظم با کمربند اومد تو گفت کی بود گفتم من گفت این زنگ چی دارید گفتم جنگ اصاب برگشت 60 تا با کمربند زد منو بعد که عقدش خالی شد گفتم تموم شد گفت آره همونقدر که با کمربند منو زد فحش خار مادر دادم تز قبیل خار *** مادر *** ننه *** زن ج**ه : و و و ناظم سرخ شد سفید شد سیاه شد کچ شد بد بخت سرویس شد : از خجالت نمیدونست کجا بره
    ----------------------------
    بچه هایی که خلافن میخوان ترک کنند 1 مستند جدید اومده به نام جوان بی نماز ****** میریزه نگاه کنید حتما خوب میشید
    ----------------------------
    عمو ابولی دارم میام جنوب با اردو مدرسه ایول آدرس بده اومدم 1 سر بهت بزنم
    ----------------------------
    توجه : بچه ها نزدیک 15 تا نیشخند داده بودم که پستم نمیومد اینو داشته باشید تا پست بعدی دقایقی دیگر
    [/align]
    [hr]
    قسمت جدید مداحان است داشته باشید فقط

    [size=x-large]
    حاج محمود کریمی: برای سینه زنی لخت شوید، وگرنه گمشید بیرون!
    [/size]
    حمود کریمی که در دهه ی عاشورا در امام زاده علی اکبر(ع) چیذر به نوحه خوانی می پردازد، در اظهارنظری عجیب خواستار خروج افرادی از حسینیه شد که حاضر به لخت شدن برای سینه زنی نیستند.

    یکی از حاضران در مراسم مداحی کریمی در تماس با خبرنگار خبرگزاری انتخاب گفت: وی پس از روضه خوانی در مراسم شب گذشته خطاب به حاضران در این مجلس گفت: تمام حاضران برای سینه زنی باید لخت شوند، تعارف نداریم کسی هم که لخت نمی شود، گمشه بیرون!



    کریمی در واکنش به یکی از افراد که لباس خود را برای سینه زنی درنیاورده بود گفته است: چرا لباست را درنمی آوری؟ می ترسی خالکوبی هایت معلوم شود؟ یا لباست را دربیار و یا بیرون برو!

    س از این اظهارنظر، بسیاری مجلس نوحه خونی امام حسین (ع) را ترک گفتند.

    وی سال گذشته نیز، گفته بود: آنانی که در موبایل های خود آهنگ و موزیک دارند، راضی نیستم مداحی های من را در گوشی های موبایل خود داشته باشند!

    این حاج محمود هم حالش بده ها شاید 1 آقایی 2 ج*ن*س*ه باشه نخواد لباسشئ در بیاره

    اینم 1 دونه داستان آموزنده برای شما

    استادی درشروع کلاس درس ، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است ؟
    شاگردان جواب دادند 50 گرم ، استاد گفت : من هم بدون وزن کردن ، نمی دانم دقیقا“ وزنش چقدراست . اما سوال من این است : اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
    شاگردان گفتند : هیچ اتفاقی نمی افتد، استاد پرسید خوب ، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم ، چه اتفاقی می افتد؟
    یکی از شاگردان گفت : دست تان کم کم درد میگیرد.
    حق با توست . حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟
    شاگرد دیگری جسارتا" گفت : دست تان بی حس می شود عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند . و مطمئنا“ کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند.
    استاد گفت : خیلی خوب است . ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است؟
    شاگردان جواب دادند : نه
    پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود ؟ درعوض من چه باید بکنم؟
    شاگردان گیج شدند. یکی از آنها گفت : لیوان را زمین بگذارید.
    استاد گفت : دقیقا" مشکلات زندگی هم مثل همین است اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود.
    فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است. اما مهم تر آن است که درپایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هرمسئله و چالشی که برایتان پیش می آید، برآیید.
    دوست من ، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری زندگی همین است.

  9. Top | #1079

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!


    بابا اون پست رو همش رو خودم دادم یعنی نمیتونم برم تو جلده معین ؟ یعنی فقط اندر میتونه بره تو جلد سانتیو مارلا ولی خدایی ایول به کیان که با همون ربع کیلو مخ از همتون باهوشتر بود...هر چند داش هادی حرف درست رو زد ! خودش کرد ..چرا اخه گیر میدین !!!
    مشکل معین هم الحمدالا درست شد
    ======================================

    امروز که داشتم برمیگشتم خونه تو راه با پسر عمم رفتم پست که حواله های داش معین رو براش بفرستم با اون سورپرایز ...یه اتفاقات سوجه ای افتاد که دختره پستچیه از خنده روده بر شد!!! حالا هفته دیگه جریانشو میگم...ولی خدایی امروز فهمیدم واقعان من فیلمم

    =====================================

    [size=x-large].... این تیم رویایی![/size]


    [align=center]|
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |
    |[/align]

    این هیولای ترسناک!!!!!!
    چی میشه گفت درباره این تیم؟ فقط باید مقابلش تعظیم كرد. واقعاَ قابل پرستشه.. حالا با خیال راحت میریم سراغ دربی!

    ... و "این" دربی! مسابقه ای كه "اگر" سیاستی مبنی بر مساوی شدنش در كار نباشه و همه چیز (مخصوصا داور ایرانیش و قضاوتش) نورمال باشه، 100% برنده ایم!
    این دربی خوراك شرط بندیه!

    استقلال این روزها به کبیر و صغیر رحم نمیکنه....من که تا الان با 3 تا از اون لونگی ها اتیشی شرط بستم سر پیراهن و شام و خر کولی ..که مطمئنم همشو پیروز میشم...مرد میخواد شرط ببنده..

    [size=xx-large]محاله ارتش لنگ پرست بتونه دووم بیاره جلوی این استقلال کبیر!!!!!!! [/size]

    دوستان رو پیشاپیش به شام قریبان و عزای ارتش لنگ پرست به این مراسم دعوت میکنیم...

    یا حق !

  10. Top | #1080

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe...!

    [align=center]Blues Rules For Ever [/align]

صفحه 108 از 248 نخستنخست ... 85898106107108109110118158208 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اسرارالتوحید فی مقامات عصر ایران ...(جلد چهارم)
    توسط amir-aghaei در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 576
    آخرين نوشته: 05-09-2011, 09:49 AM
  2. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 3 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 568
    آخرين نوشته: 06-07-2010, 09:54 PM
  3. کلید اسرار..............
    توسط The Proud در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 10:29 PM
  4. اسرار التوحید فی مقامات ایران wwe ( ورجن 2 !! )
    توسط HaMo0n در انجمن اسرار التوحید
    پاسخ ها: 1023
    آخرين نوشته: 01-04-2010, 12:04 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد