واقعا ممنون ابولفضل جان که با این همه خستگی کار میای اینجا و وقت میذاری مطلب می نویسی. . .![]()
واقعا ممنون ابولفضل جان که با این همه خستگی کار میای اینجا و وقت میذاری مطلب می نویسی. . .![]()

بابا گروه0611

الکی نیست صدای هیچکس شبیه گرگها بوده وهست در مود پیشرو باید بگم که خیلی ها ازش تعریف میکردن ما هم به خاطر همین تعریف ها یکی از کاراشو از بچه ها گرفتیم چشتون روز بد نبینه از رپ بیزار شدم صداش افتضاح بود حالا لات بازیهایی که در میاورد به کنار اونقدر ازش تعریف کرده بودن که من خیال کردم صداش مثل شادمهره!!
برا بچه محله ما شاخ بازی در میاری امیر ؟نوشته اصلی توسط john bradshaw layfield
(
![]()
خالی بستم ولی نزدیکمونه ارباب مهدین !!!)

ايول با تشكيل گروه موافقم![]()
فصل نو
خسرو شکیبایی درگذشت
خسرو شکيبايي بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون، بامداد امروز در سن ۶۴ سالگی دار فاني را وداع گفت. اين هنرمند کشورمان، ساعت ۴ بامداد امروز در بيمارستان پارسيان تهران درگذشت. خبرگزاری*ها خبرهای متفاوتی را در باره*ی علت مرگ او، از جمله ابتلا به بیماری مزمن دیابت و سرطان کبد و ایست قلبی اعلام کرده*اند
باورم نميشه....همين چند وقت پيش که به يادش شاه بازی اين مرد رو در هامون دوباره ديدم
حميد هامون داد ميزد....اين زن حق منه،سهم منه..عشق منهو با زخم ها و استيصالش ما رو ميسوزوند...و امروز خسرو شکيبايی حق و سهم و عشق ما از سينمای ايران ,ديگه در بين ما نيست.يکی ديگه هم رفت
ولی چرا سرطان کبد....مگه هپاتيت داشت اين مرد.....يا نکنه پسته خور مشتی بوده!البته خیلی ها میگفتن اهله دود و بساط بود خدایبامرز
یه فاتحه براش بخونید
=============================================
شریفی نیا در مراسم اعتكاف
http://www.iscanews.ir/Media/Images/...0468940674.JPG
========
جامعترین وبلاگ كشتی كج ایران در اختیار پسری 11ساله!
http://pic-wwe.blogfa.com/
===========
گیت فرودگاههای امریكا تا كجای ادم رو كه نمی بینه!!
http://www.smh.com.au/news/world/air...080915144.html
============
عكس صفحه اول تمام نشریات اصلاح طلب توقیف شده!!
http://www.peykeiran.com/iran_news_body.aspx?ID=51672
============
هر كس غیر از scooter این عكس رو ببینه من راضی نیستم!
نشون بدیم كه ما ایرانیها فضول نیستیم!
http://funtasticus.com/20080714/summer-time/
=========
چند روز پیش یكی از دوستان تعریف می كرده كه : رفتم به همایشی تحت عنوان"قرض الحسنه راهبرد اقتصاد سالم".از آنجا که عادت تنبلی من همیشه دردسر ساز است وقتی رسیدم که حجت الاسلام مشغول سخنرانی بود و به قول معروف رفته بودند رو منبر.من هم در گوشه ای نشستم و کسب فیض کردم. اغلب محورهای این سخنرانی در مورد چگونگی رفتار مردان با زنان بود.ته حرفش همین بود که زن باید در خانه بماند.کی گفته بره بیرون کار کنه
.در بخشی از سخنرانیش گفت" من نمی دونم چرا وزارت علوم فکری به حال این دانشگاهها نمی کنه.دختره با لاک ناخن رنگارنگ ازش می پرسی چی می خونی ؟می ** رشته کشاورزی اون هم چی؟مثلا" گرایش پهن شناسی! آخه یکی نیست بگه خانم محترم تو این رشته را می خوای چکار کنی؟
فردا همین درس خوندن رو چماق می کنی می زنی تو سر شوهر بیچاره ات که من لیسانس دارم! و... از این جور حرفها.من که شیفته منبر حاجی شدم تا آخر نشستم و پا به پای آقایون حاضر در این جلسه غش و ضعف رفتم ولی آخرش نفهیمدم این سخنرانی چه ربطی به قرض الحسنه داشت؟!
=============
لطفا تماشا کنید : http://www.subtire.com/images/ubl.jpg
============
از زامیاد روز از تیرماه برابر با 28 تیر در گاهشماری ایرانی
در پایان تیرماه (بیشتر آدینه) آیین آتش افروزی بر فراز پشت بام*ها و برگزاری کـُشتی سنتی «لوچو» یا «لب چوب» در روستای امامزاده حسن سوادکوه و روستای اسپاهی کلا مازندران برگزار می*شود و جوایز زیادی مانند پشتی و گوسفند به پهلوانان داده می*شود.
انشالا یه روزی انجمن کشتی لوشو رو در ایران تاسیس میکنیم به همت هامون و بروبچه ها!!!
[size=large]**** استار اسطوره ای لوشو فقط ممد باقر اسرافیلی !!!!![/size]دیوای مطرح لب چوب فقط ننه بتول !!!
=======================================
يکی از تفريحات مورد علاقه من در دوران کودکی کشيدن موی دخترها بود .حالا فاميل غير فاميل .البته تفريح نبود يه يه جورايی يه عکس العمل بود به که کاری که اونا ميکردن .يه عادتی داشتن که وسط بازی هی با هم درگوشی حرف ميزدن و غير مستقيم بدون اينکه به آدم نگاه کنن ميخنديدن
.اين منو بدجوری عصبانی ميکرد ميافتادم دنبالشون يا يه دسته مو ميکندم يا اگه کمکی بود موهاشون رو گره ميزديم به هم .عواقب اين ماجرا هم معمولا شب معلوم ميشد .دايی يا شوهر خاله اي که دسته مو به دست دنبال بابای من ميگشت و خواستار اجرای عدالت و منم اون زمانا بطرز آعجاب انگيزی غيبم ميزد .هنوز که هنوزه بعضی ياشون ازم شاکين و اثر کم پشت شدن مو به خاطر شب و روز دکلره و رنگ ساژ کردن رو ميندازن گردن من بدبخت که اين از بس موهای ما رو کشيده اين ريشه مو فلان شده و بيصار آخه ميشه
چند شب پیش یکی از همسایه های سابقمون اومد مغازه ما و کلی با بابایه ما حال تعارف کرد تا ما رو دید بابامون بهش گفت این همون ابوالفضله که هی موهاتو میکشید ...
خانومه که الان دو تا بچه داره .گفت ابوالفضل شمایی
با خجاللت گقفتیم بله ماییم
گفت من از دسته شما کچل شدم !!!
بغض کردیم و پریدیم بغل پدر نزدیک بود حس بچگی بگیرتمون اون یه ذره مویی که زده بود بیرون رو بکشیم از این خانومه ولی به خاطر یسری مسائل خود داری کردیم!!!
===================================
این حکایت خیلی حکایته عجیبیه نسبت به حس انتقام جویانه ما ....چند تا تفاوت داره این حرکت انقلابی
مردم خارج در سن 6 سالگی بر تمام علوم زمان و نت و 18_و ... اشنا میشن ما در اون سن به انتقام گیری!!
ملت خارج با كنسرت كریس دی برگ و موزه سلطنتی حاجیه خانم ملكه و خرید تو حراج كلارك و اب و هوای گلوستر تو المان حال می كنند ....ما با خرید تو بازار ماهی و میگوو ترافیك بازار و گرماتی جنوب و اخر هر ماه رفتن به پارك سر كوچه!!!
حال كردن فوتبالیمونم خیلی باحاله...یادمه دو شب قبل از بازی میلان و لیورپول سعید رفیق میلانیمون دلشوره داشت و می گفت حاجی دعا كن...ما هم برای بازی استقلال و پگاه دلشوره داشتیم!!
جی بی ال از انتقال رونالدینیو به میلان به وجد اومده ما از انتقال هاشم بیك زاده با استقلال!!!
تو انجمن مورد حمله تروریستی قرار میگیریم و سر اخر بازیمون d q میشه با عوامل تروریستی!!! بچه ها شیرینی زندگین ..اونا گلهای باغ اشتین .اونا رو از روی شاخه درخت مو نچینین ...
البته اون بحث یه چیز خوب برا من داشت اونم این بود برای کسی بمیر که برات رتب کنه
حکایته ناظم دوم سایتمونه !!!!! اخه بگو به تو چه که ایشون رسیدگی نکرده به تاپیکه مربوطش و بازم بگو به تو چه که ننه کوکب گفته ممنون !!!!!
و اینك دچار دپ می شویم!!
ممنون ابوالفضل جان خبر های جالبی هستند البته عکس شریفی نیا لینکش خرابه و اون وب هم جامع ترین نیست بابا

اگه به من بگن 10 تا تاپیک برتر انجمن رو انتخاب کن من این تاپیک رو جزو 3 تای اول انتخاب میکنم
سلام!!!
از این که برای من عکس اختصاصی گذاشتی ممنونم!!!
کوفتش بشه هر کی ببینه ایشالا!!!

عکس موتور و جاده رو که دیدم اولش خیال کردم ایرانه!!!!خدا خسرو شکیبایی رو بیامرزه من واسش فاتحه فرستادم شما هم فراموش نکنید بفرستید ادم هر چقدر تو سن و سال کمتری فوت بشه بهتره چون کمتر خار میشه(قدرشو بیشتر میدونن) رونالدینیو هم منو شگفت زده کرد ابوالفضل جان پوله دیگه کاریش نمیشه کرد میگن هاشم بیک زاده اولا پرسپولیسی بوده خدا کنه دروغ باشه .....ودر اخر باید بگم که عشق میکنم وقتی میبینم تو نوشته هات به من تیکه میندازی !!!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)