من به شخصه طرفدار خانم کلینتون بودم ولی مدیریت نالایق یاعث شد نتونه انتخاب بشه در عین شایستگی
من به شخصه طرفدار خانم کلینتون بودم ولی مدیریت نالایق یاعث شد نتونه انتخاب بشه در عین شایستگی
منم به شخصه طرفدار اصغر ترقه هستم![]()

به به ......کلا تایپیکه خوبیه...ممنون. ابولی جوووووووون

دمت گرم ابوالفضل جان !!!![]()
من واقعا برای این امت کشتی کج پرور مستاسعفم(متاسف دیگه جوات شده!!)
یادش بخیر می خواستیم تو یه سایتی خودكشی كنیم ( بلاك شیم)می اومدیم از این ارسالا می كردیم!! الان برگشتیم دیدیم بیشترین تشكرات از بچه ها واسه ارسال مستهجن ما شده!!!الببته من میدونم اونا به ظاهر عکسها نگاه نکردن بلکه به باطنشون نگاه کردن!!!
تازه دوستانمون كلی ناراحتند كه چرا دیر به فكر همچین ارسالایی افتادیم...و چند تا دیگه از بروبچ همه میگن چرا عکس از باقی تیمعا نذاشتیم...اخه نمبشه که طرفدار 32 تا تیم جاج جهانی شد!!!
این هوادار اتریشی از تساوی با لهستان خیلی حالش گرفته شده...كاش اونشب اونجا بودیم یكم دلدا ریش می دادیم!!از غم و غصه در بیاد حیونی
بخواید دریده بازی در بیارین عكسهای خفن تری می ذارما!!! حیف این اسلام دست و بال ما رو بسته!!! وگرنه بهتون نشون می دادم طرفداران سوئد بهترین هواداران دنیا هستند!!!!!!!
میگید نه اینم مدرک×!!!!!!
من دیروز شنیدم طرفداران پرتغالی همیشه قبل از شروع بازیها در محوطه ورزشگاه عکسهای یادگاری با دیگر هواداران تیمهای دیگر مثل جمهوری اسلامی ایران دوست دارن بندازن !!!
.تو عکس زیر پرتغالیه با اتریشیه شده ما !!
من حتما باید یکبار واسه ثواب هم که شده برم دلشون رو شاد کنم و باهاشون عکس بگیرم..بالاخره اینم یه نوع حرکت انسان دوستانست!!!
میگن تیم ملی فرانسه به خاطر پر سن و سال بودن بازیكنهاش نمی تونه موفق باشه
همینطور لجبازی های دومنك سرمربی پیر و خرفتش
ولی طرفداراش رو ندیدن !!
حالا فرانسوی ها نا امید نشن،این تیم نشون داده كه تیمی است كه دو رو داره:
دلم میخواد به فرانسه برگردم! بازم به اون برج ایفل برگردم !
برم اونجا بشینم در کنار زاینده رود !!! بخونم از ته دل ترانه و شعر سرود ...
خودم اینجا دلم اونجا پیش اون دو تا کبوتر عاشق!!
ترانه سرا:معین .خواننده :ابوالفضل احمدی نجات !!!
فكر می كنم اسپانیایی ها خیلی به از سرمربی تیمشون ملقب به پدر بزرگ راضی هستند كه مشوقین هم سن و سال آراگونس رو آوردن برای تیمشون:
پدر بزرگ عزیزمون که اتفاقا از اون فوتبالیهای درجه یکه... دیشب بهم میگفت من خیلی دوست دارم اسپانیا قهرمان بشه..دیشب خیلی فکر کردم چرا میون این همه تیم اسپانیا رو دوست داره![]()
ولی الان به جواب سوالمون رسیدیم..... !!!
ایتالیا
[size=large]بدون شرح !! [/size]
![]()
[size=large]
و دیگر هیچ
[/size]
بسی ما رو مزین فرمودید,ما رو باش فکر می کردیم کربلایی از این عکس ها نمی بینه یه وقت چشمانش به دود گناه الوده نشه,نگو چشمش فالوده از این عکس ها ست!
جدیدا به ایتالیا علاقه ی خاصی پیدا کردم,اگر پایه هستین بریم یه سفر دیزی اسکی!
ممنون.
موفق باشین.
اقای دیو باتیستا من نوکرتم هستم جوونه من اون ( ممنون موفق باشین ) رو بزار توو امضات واسه خودت میگم راحت میشی دیگه لازم نیست هر بار تاپی کنینوشته اصلی توسط Dave Batista
![]()
اسلام عليكم بر ابوالفضل خان
سينا جان چطوري داداش؟
استاد ابوالفضل ما دوباره به ميدان باز گشتيم يه سري بچه ها بودن كه نام كاربريشون عوض شده يه سري هم تو يادم نيستند خلاصه ما اومديم برادران كهن پيغام خصوصي بدند.
يا علي
به به مشتاق دیدارت بودیم اددی جان ....تو کجا اینجا کجا ؟ میگفتی یه شترمرغی .کرگدنی جلوت قربونی میکردیم...
شنیدم قواص شدی میری ماهیگیری تو سواحل بندر عباس!! شهر خومونه ...
البته از دورادور خبرت رو داشتیم .شنیدیم ای دیتم از ری میستریوفرمتشوتبدیل به بوکر تی کردی!!
بچه ها این اددی عزیز از هم رزمان قدیم ماست ..این بیاد این تاپیک روشنتر میشه...ز اون ادماست که باش حال میکنم اونم حال روحی روانی در حد جام جهانی !!...یکبار ما رو در تهاجم با یک بانویه محترم مورد حمایت فیزیکی قرار داد....
خلاصه خوش اومدی ...
===============

میگم ایتالیا یی ها هم ادمای خوبینا!!!!!خوب به هم میرسن...یه سر بریم حتما
ممنون ابولی جان.....خیلی جالب بود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)