سلام
من نمیگم اشکال نداره که ارمان فحاشی کرده ولی این رسمش نبود که یه کاربری مثل ارمان که حتا تو روز های امتحانات هم انجمن میومد و نمیزاشت انجمن بخوابه به خاطر یه کاربر تازه اخراج شه.
درگیری بیرون هم نباید به داخل انجمن کشیده شه ولی حالا که شده نباید با ارمان اینطوری برخورد میشد.
الان یکی از کاربرای همین انجمن واسه منو رفیقم شاخ شده خداوکیلی یه کلام اگه تو انجمن حرفش رو نزدم ولی اگه زیادی پاشو از گییمش دراز کنه منم مجبور میشم کاری رو بکنم که ارمان کرد دهنمو باز کنمو هرچی از دهنم در میاد بگم.
نخواستم بگم کار سینا غلط بوده و کار ارمان درست و بلعکس فقط نظر خودم رو گفتم و مخلص هر سه شون(ابولفضل)هم هستم.
بارها و بارها این دو جمله رو گفتم بازم میگم:
1-مخلص همه کاربرای گل و بامرام و دوست داشتنی انجمن هم هستم.
2-(این الان ربطی نداره ولی باید گفت):این انجمن بهترین انجمنه کشتی کج تو ایرانه اینو تو مخ پوکت فورو کن
فعلا خدانگهدار.






پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)